Säljes: Burar i olika storlekar
Jag har en hel del burar som skräpar nere i källaren och som jag insett att jag aldrig kommer ha användning för. Vissa av dessa burar är INTE lämpade för råttor, men kanske finns det någon på RiF som har andra djur som skulle fungera i dessa burar. Eller kanske som sjukbur, bebisbur, eller whatever. ;)
Antalet råttor är uträknat med Burräknaren på ratpower, efter dom rekommenderade måtten på 60dm3, alltså inte efter jordbruksverkets minimimått. Mer information samt bilder på burarna hittar ni här.
Svart smal hög bur
Bredd: 44cm Höjd: 70cm Djup: 33cm
Grönt galler, ljusgrå botten
Bredd: 70cm Höjd: 70cm Djup: 44cm
Grå botten, galler står inuti bottnen
Bredd: 57cm Höjd: 68cm Djup: 36cm
Vit smal hög, blå botten x2
Bredd: 54cm Höjd: 58cm Djup: 29cm
"Hus", gul botten
Bredd: u. tak 60cm, m. tak 70cm Höjd: 70cm Djup: u. tak 35cm m. tak 43cm
Vit stor bur
Bredd: 88cm Höjd: 81cm Djup: 51cm
Jag har inte bestämt mig riktigt för vad jag vill ha för burarna, så kom med bud vid intresse. Den stora vita buren är nästan i helt nytt skick, så där tänker jag dock inte acceptera några skambud. ;)
Burarna finns för närvarande i Norrköping, transport kan eventuellt ordnas, enklast till Sthlm & Gbg samt orter utmed vägen. Vid intresse, skicka gärna ett PM!
Bilder?
/Kram Jennifer

Finns länk i annonsen till bilder. :)
Det stora vita hade suttit fint,dock så bor jag i Karlstad :/
Förlåt, såg inte ;)
/Kram Jennifer

Dumt att jag inte la upp annonsen förra veckan då, körde två turer till Karlstad med lastbilen i veckan, och vet tyvärr inte när det händer igen :(
Haha, f*n då :)
Hur mycket ska du ha för den stora? :)

Rör du dig förbi Heby/Uppsala nånting?
Intresserad utav bur #2
"Din verklighet är inte Min verklighet"

#7 jag är så pass fräck att jag tänkt mig runt 700 för den, just för att den är i så himla bra skick.
#8 Det händer att det blir en tur dit med lastbilen, men jag får alltid veta med väldigt kort varsel, dagen innan dvs. Och just uppsala är väldigt sällan det blir. :/ Men kanske går det att lösa ändå.

#9 Hojta gärna till om/när du har vägarna förbi om du har buren kvar. Är hyfsat flexibel så om så blir fallet så kan det nog gå att lösa.
"Din verklighet är inte Min verklighet"
HAr du sålt alla burar?

Alla burar är kvar.
Hur mycket hade du tänkt dig för den stora vita buren? :)
Hur mycket för bur nummer två? :)

#13, den vita är i så pass fint skick att jag inte vill slumpa bort den bara, så runt 600:-. (Köptes ny för 1400:- och använd i ett halvår ca).
#14, runt 300:- hade jag tänkt mig.
Transport till Göteborg (Via Jönköping samt orter utmed vägen finns den 13:e feb. Hyfsat flexibel då jag kör personbil)
Transport till Västerås, Nyköping, Södertälje, Sthlm osv finns regelbundet, men då dessa resor går med stor lastbil är jag tyvärr inte alls flexiel utan måste mötas upp där jag befinner mig med lastbilen
Finns den svarta kvar och hur mycket hade du tänkt för den buren isåfall?
Hur mycket ska du ha för den största buren ? Är den lämplig för råttor ? Finns i Götebprg
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi