Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 884 ggr
senara
2

S: Burar och Agilityhinder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har min sista underbara råtta fått somna in så nu är det dags att sälja burar, en hel drös agilityhinder och lite annat. 

När det gäller agilityhindrena så kan man köpa dom var för sig eller köpa flera stycken och då få dom lite billigare.

Burarna är i fint skick men är välanvända och det syns på sina ställen. Men jag har putsat allt galler och alla delar är tvättade med Urin Off för att det verkligen ska vara rent. Alla burar säljs med originalinredningen.

Jag som säljer allt heter Sara Bohlin, om du är intresserad går det bra att kontakta mig här i tråden, skicka ett PM eller maila mig på sarabohlin@live.se. Jag har för avsikt att hålla bra koll både här och på mailen så kontakten ska vara så effektiv som möjligt. Jag bor i Huddinge men kan utan problem ta mig in till Stockholm central. Annan transport ska nog också kunna lösas.

senara
0

Bur 1:
En transportbur i fint skick. Funkar perfekt för att hämta bebisar och ha på utställningar, så länge man inte har för många råttor med sig, då tror jag den är lite liten. Marinblå botten i plast och överdelen är i vit plast med ett lock i genomskinlig plast med lufthål i form av tassavtryck. Storlek: ca 35*22cm höjd: 23cm 75kr

senara
0

Bur 2:
En större transport bur, men funkar också att bygga ihop med andra burar för att öka utrymmet en aning. Blå plastbotten med överdelen av galler med två luckor på vardera kortsidan och ett handtag på ovansidan. Storlek: 30*57cm höjd: 50cm 125kr

senara
0

Bur 3:
En stor, superbra bur som är lättstädad och lätt att inreda med två fina hyllplan i grön plast, men de har dessvärre blivit lite missfärgade i plasten av tidningspapper (en söt liten råtta tyckte nämligen väldigt mycket om att bygga bo av tidningspapper på hyllplanen och orkade sen inte riktigt kliva ur boet för att kissa så kissade på tidningspappret som då färgade av sig) men det är ordentligt rengjort så ska inte finnas någon smuts kvar.
Det följer även med två stegar i galler som passar till hyllorna och två matskålar i blå plast som går att fästa i gallret. De är aldrig använda då jag redan hade andra skålar. Botten är i blå plast och överdelen är av galler med två luckor på vardera kortsidan i olika höjd. Den har även två luckor på ovansidan som sitter tätt ihop, så om man öppnar båda får man en stor öppning som underlättar vid städning. Tyvärr är ena luckan lite missbildad, då jag råkat ta sönder den, men den är fortfarande fullt andvändbar. Den har även två handtag på ovansidan. Storlek: 45*65cm höjd: 70cm 250kr

(Det är lite annan inredning i buren på bilden, då fotot togs innan städningen)

senara
0

Bur 4:
Den största av burarna, en rejäl bur som är superlätt att städa och inreda då den går att ta isär otroligt enkelt. Jag har haft den hopbyggd tillsammans med bur 3, då blir det som en voljär men mer lättstädad om du frågar mig. Det medföljer tre stycken hyllplan, varav två är i grön plast och ett i vinröd plast. Även två stegar i grå plast följer med som går att fästa i hyllorna. Botten är i vinröd plast och överdelen är av galler. Den har tre luckor på en av långsidorna i olika höjd och två luckor på ovansidan. Tyvärr saknar den handtag så den kan vara lite klumpig att bära men om man bara monterar isär den så går det utmärkt. Storlek: 48*79cm höjd: 82cm 450kr

(Det är lite annan inredning i buren på bilden, då fotot togs innan städningen)

kingston&charlie
0

Har du bild på agilityhinderna och vad kostar dem?

senara
0

Dessa två skålar säljer jag också. Jag tänkte mig 10kr/st.

senara
0

Här kommer alla agilityhinder som nog inte behöver någon närmare förklaring, men om man känner att det behövs så skriv! Alla förutom plaströret och ett annat har jag gjort själv och tränat med.

senara
0

Priset på agilityhindrena ligger på 15-20kr/st

senara
0
senara
0
senara
0
senara
0
senara
0
senara
0
senara
0
senara
0
RåttanElin
0

Gud vad fint du gjort!

Mvh RåttanElin Skämtar

Kickan<3Strumpan <3 Flisan <3

Bananbullar
0

Hej!
Jag är intresserad av den första lilla transportburen.

ylva00
1

Naaw, så gulliga små tassar du har gjort på slalom hindret!.

Instagram @enzo.bordercollie & @mydoodl3s puss o Kram

iluvkottar
0

Hur mycket kostade agillity hindren? Super fina!

senara
0

Jag har satt dom på 15-20 kr/st, men om man vill köpa flera så kan man få dom billigare :) Det är verkligen superbra hinder som jag har haft mycket glädje av! Därför säljer jag dom hellre än slänger, och kan därför gå ner i priset.

iluvkottar
0

Ja dem var jätte fina :) Tror du att det skulle gå att skicka dem??

senara
0

Beror på var i landt du bor? Har faktiskt ingen koll på frakt kostnader så måste kolla upp sånt :)