Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1448 ggr
chade
1

Furet XL säljes

Jag har beställt en ny bur, och undrar om någon vill köpa min gamla för en billig peng. Jag har beställt en ny för att mina råttor har gnagt ett hål i botten på den jag har nu, så det ska ni vara medvetna om.hålet är en halv decimeter brett ungefär, och några centimeter högt om man kan förklara det så. hålet är på en ''vägg'' på botten om ni förstår hur jag menar. Kan ta bild på det vid intresse.

Det borde vara lätt att laga för den händige, just nu har jag bara limmat dit tre plastbitar på insidan som en nödlösning tills min nya bur kommer. Så jag vet inte hur det kommer se ut när ni väl tar bort de bitarna med limmet. det kommer antagligen gå att pilla bort om man är duktig på sånt.

orginalhyllplanen följer med men ej rören.

Tänkte inte sätta något pris, utan det är något som vi kan komma överens om.

Den finns i Ängelholm, Skåne för avhämtning! (Säljer den inte innan jag fått hem den andra buren, vilket borde bli nästa vecka någon gång)

Små stjärnor lyser också i mörkret.

chade
0

putt

chade
0

Är det ingen som är intresserad? Om jag säger pris, så får ni pruta eller höja bäst ni vill inom rimliga gränser.

Säljer den för 500!

Apootie
0

Synd att jag bor så långt bort, hade verkligen velat ha den :(

chade
0

vart bor du?

Apootie
0

Jag bor i göteborg, så inte överdrivet långt bort… Men Jag har ingen chans att åka och hämta då jag är 16 år :(

chade
0

Ja så långt är det ju inte, hade jag haft körkort hade jag kunnat köra upp den. Men tyvärr så har jag inte det :( Ingen du känner som bor här som brukar åka uppåt eller tvärt om?

Apootie
0

nej, precis :(

nej, det är ju det jag inte gör! ååh, får skaffa lite kontakter i skåne Obestämd

SoKawaii
0

Bild?

"Do small things, with great love"

chade
0

#8 På buren eller hålet? :)

SoKawaii
0

Gärna båda. En helbild och en hålbild ^__^

chade
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

buren

chade
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och hålet

SoKawaii
0

Ok, ska prata ihop mej med min pojkvän om hur man kan laga på ett bra sätt, och om han evnt kan hämta den ( eftersom han kör mykket i jobbet)

chade
0

Okej! hade vart skönt om den kom till användning, även om den är lite sönder. Sen finns det risk att råttan som gnagde ett hål gör ett till. Blir det så så skänker jag iväg den billigare. Känns rätt elakt att ta mycket pengar för något som är trasigt!

chade
0

Buren SKÄNKES iväg så fort min andra bur kommer, vilket borde vara imorgon eller tisdag. det har blivit ett till hål nu

StillaSinnet
1

shit! Inget dåligt hål :O

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

chade
0

Nä och det hålet blev till på någon dag eller två bara. och idag så har Aili lyckats med ännu ett till hål.  Känns ju lite sådär haha xD

naaw
0

Hade jag bott närmare hade jag nog tagit den :/ För skulle ev ha nytta av gallret utan botten :)

iluvkottar
0

Så finns buren kvar? Ungefär hur mycket skulle den kosta?

chade
0

Buren är kvar, och den är gratis, på grund av att Aili lyckats gnaga ett till hål Tungan ute

Så man får ju vara lite händig om man vill laga den sen :)

iluvkottar
0

O jag skickar pm:)

molaritet
0

tog iluvkottar buren? annars är jag intresserad

chade
0

Den finns kvar!