Sökes: Råttor i norr!
Jag har länge letat efter en uppfödare i närhetet av Skellefteå eller iaf runt Västerbotten. Vill nu ha två små underbara flickor igen (har haft många under min uppväxt), men vill absolut inte köpa från djuraffärn då det inte känns säkert!
Min fråga är då, finns det möjligtvis någon som ska eller har fått råttor här omkring? Jag söker två unga och friska tjejer med bra släkt och trevliga och mysiga. Har mycket småbarn i familjen så humöret är väldigt viktig (såklart). Det går bra även om dom är runt året, åldern är inte det viktigaste…
Kram Rebecca
Jag har fyra honor som söker hem, fast det kanske inte är intressant?
Yngsta är ca 7månader och äldsta 1,5år. Kan skriva längre om dem om du vill, men helst tar jag det via telefon så jag slipper skriva en hel roman :D 0768128369
De finns i piteå, bur har jag också till salu!
Rebellions finns där
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
Känner en tjej som jag har köpt 2 råttor av, hon har massa bebisar tillsalu just nu :) om du skriver ett medd kan jag berätta lite mer!
#3 Syftar du på en tjej som bor i Umeå och föder upp i ganska stor skala?
#4 njaa det vet jag inte?
#5 Vet du inte om hon bor i Umeå? :o
Hur som helst, om det är samma tjej vi pratar om så rekommenderar jag absolut inte henne av en hel hög anledningar, utan då är det mycket bättre att höra av sig till Bankfack här på RiF istället, hon är en seriös uppfödare som håller till i Umeåtrakten.
#6 jo den här tjtjen bor i umeå, men vet inte om vi syftar på samma. Vi kan gärna ta det via medd ist.
Jag håller med, Bankfacks råttor rekomenderar jag skarpt.
Men hon bor en bit utanför Umeå, men det är värt resan.

Bankfack har tyvärr lagt ner sin uppfödning.
#9 Oj! Helt och hållet?
Jag har fyra råttor till salu i Sollefteå, men det kanske är för lågt att åka? Dom är ca 9 månader, allesammans. :)
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
Tack så mkt för hjälpen allihopa, massa bra tips. Har nu tagit i kontakt med en i närheten, så nu hoppas jag det löser sig! :)
#9 What? Näääääääääääääääääääääeee