Introducering Belle, Tifa och Yuna
Jag startar en ny tråd eftersom att Den förra handlade om introduceringen mellan Belle och Calypso. Calypso somnade ju in i lördags morse. Belle, Tifa och Yuna fick träffas på sängen för första gången idag och det blev mycket jagande på dem. Det blev en hel del luktande på varandra och Belle vände på båda två och det blev lite pipande. Det var ingen av dem som skadade sig och det är ju ett gott tecken :) Ska ta allt sakta men säkert nu och tar det ett par veckor, så får det göra det. Hann inte med att ta bilder på dem denna gång, för snabba var de. Belle kröp innanför min pojkväns t-shirt och stack upp huvudet uppe vid halsen på tröjan :) Han är ju så kittlig så han satt och skrattade under tiden ;) Jag kommer att uppdatera mera här eftersom vi kör introduceringen nu :)
Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Låter väldigt lovande !
Deras syrra fick träffa två nya tjejer i samma ålder igår, de sitter nu i samma bur helt utan bekymmer, de bara funkade på en gång :)
Råttor är så himla härliga och trevliga djur :D
Ska köra så här ett par gånger till och sen ska de få prova att vara i samma bur. Får se hur det går. Belle var lite hårdhänt med de små ibland.
Behandla andra som du själv vill bli behandlad