Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 499 ggr
VStromberg
0

(S) Tre honråttor med bur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har tagit beslutet att sälja mina små råttor. Jag reser mycket, och har därför inte tiden att ha kvar dem. Känns inte bra att låta dem få vara ensamma veckovis och bara bli matade.

Det är tre honor, två släthåriga, toppörade systrar Black hooded ca 6mån (Onyxia och Lynx) och en liten rexflicka på ca 4 mån, toppörad, vit med svart huvud (Krösamaja). Onyxia och Krösamaja är väldigt framåt och sociala, medan Lynx är lite mer tillbakadragen. Går dock säkert att få henne till att bli mer social om man lägger ner några minuter om dagen.

Med råttorna följer bur om så önskas, en fågelbur med måtten ca 95x85x65 (?) skall mäta så fort jag hittat tumstocken.

Jag finns i Forshaga utanför Karlstad, men råttorna kan levereras till bla. Stockholm, Gävle, Göteborg ( http://djurtransport.ifokus.se/discussions/50eb537cd3b4fd4489016326-p-e-gavle-stockholm-karlstad-goteborg?discussions-2 ) Enbart råttorna, buren hämtas i Forshaga :)

250kr.

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

[1UpShroomish]
1

Jag är eventuellt intresserad utav buren om den blir över, bor själv i Karlstad.