FT Bortskänkes mot transporthjälp
Nu orkar jag inte med min FT en enda sekund till… jag har bokat en bur som Katoz har hemma, men vi bor på olika sidor av stan och jag har inte tillgång till bil, så därför erbjuder jag hela min FT i utbyte mot transporthjälp av buren.
FT:n har ett lagat hål i ena bottnen men är annars i rätt gott skick. Lite färg avgnaget på gallret lite här och var. Viss inredning ingår (beroende på vad som får plats i nya buren). Halva är redan nedmonterad eftersom jag bara använder halva. Den är turkos bottnen med ljusgrått galler.
Sträckan jag behöver hjälp med är Haninge/Handen till Hässelby. Buren jag skall köpa är redan nermonterad.
Så snart som möjligt.
jag kan vara intresserad åt en kompis. ska höra med honom, han bor i flemingsberg. ska höra med honom direkt!
Ja gör det! Flempan är ju bra för honom så kan han åka direkt dit… är i varje fall samma sida stan :P Är ha väldigt intresserad kan jag ta bilder på hålet, det är inte jättevackert men rymningssäkert.
Han har iller så det är nog lugnt. håller på att fråga honom just nu så
Kan jag få din mailadress så kan jag ge den till min kompis? Han var intresserad och kan nog fixa i helgen när jag är uppe på besök, om det funkar för dig :)
Visst! Skickar ett PM till dig!
Jäklar vilken deal, synd att man bor så långt bort :P
Små stjärnor lyser också i mörkret.
#6 Haha, jag vet, men jag e så himla trött på den nu! :P Har så liten lägenhet och den tar upp massa utrymme. Har bara hälften så många råttor nu så!
Jag är också intresserad om det inte skulle bli av med regskylts vän eller något (;
Skulle kunna fixa det mer eller mindre lite när som haha.
Tror du att du kan lägga upp bild på den? Jag bor i hässelby! :)
aaaaaaaaaaaangelina
#8 Mailar med regskylts vän, det verkar som att "affären" blir av, men blir den inte det av någon underlig anledning så har du/ni första tjing!
#9 Den är mer eller mindre bokad, och har som du ser en som har andra tjing på den :P
#10. Låter bra (: