Råttor iFokus

Råttor

Etikett: minneslunden
Läst 907 ggr
Falurven
2

Cri kee har vandrat vidare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har suttit med min trötta gamling i knät nästan konstant i ett par veckor nu. Han har fått vara ensam på slutet eftersom burkamraterna var hemskt elaka mot honom.

Igår satt jag och klappade min kära pojke när han tog sitt sista andetag.. Har fortfarande svårt att förstå att han är borta :(

Min gamling hade fyllt 3 år i maj och har varit pigg och glad in i slutet. Det är de senaste månaderna han började bli bakbenssvag och trött.

Jag saknar dig redan min kära vän! Vila i frid <3 Gråter
Nu besväras du aldrig av krämpor mer.

Mvh Nathalie

Falurven
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ung, pigg och nyfiken. Så knallar du säkert runt nu!

Mvh Nathalie

Calypso & Nike
0

Beklagar sorgen :( Jag vet hur det känns att sakna en råtta. Jag lät min Nike få somna in i oktober förra året tror jag att det var och jag saknar henne mycket. Kram till dig :)

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

[Emma--]
0

Beklagar :(

Zakaraa
0

Oj tänk att ha nlevde så pass länge!
Mamma, systar och systerbarn har för ett tag sedan också gått bort så Cri kee får ett varmt välkomnande av familj där <3

Beklagar Nathalie!

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

mikeiko
0

Tussgubben :( Beklagar.

Fjordell
0

Fina grabben! Jag beklagar verkligen…

Vila i frid nu.

Elinisa
0

Vilken fin pojke!

Beklagar sorgen.

ceccie
0

Beklagar sorgen.

Falurven
0

Tack allesammans! Jag är otroligt glad över att han fick somna in i min varma famn. Han tappade snabbt värmen om jag lämnade honom ensam på slutet :/

#4: Ja det var ganska oväntat att han skulle leva såhär länge. Dock har han faktiskt överträffat mina förväntingar på det mesta xD Mycket bättre immunförsvar än sina två bortgångna bröder. Ja nu sitter dem nog tillsammans allihopa, på en smärtfri plats! :')

Mvh Nathalie

Lamina
0

Låter som att han har haft ett långt och bra liv, och fick somna in trygg och nöjd. Vila i frid lilla vän. <3

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Zakaraa
0

#9 Ja två de tre systrarna jag hade gick bort ganska tidigt, en månad innan två års dagen fick de somna in.
Så Cri kee har ju levt väldigt länge! :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning