Coline har gjort det
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jahapp! Nu åker hänglåset på.
Inte är hon dum inte. Ett litet försök så hade hon fattat hur luckan fungerade.
"När matte inte öppnar.. Så gör jag det själv."

Råttor är smarta djur ;)
Qui dormit, non peccat
Hihi :P Så svårt var det ;D
Oja, de andra damerna tittade på och försökte lite de med men förstog inte riktigt knepet. Haha, så sött. :)
Åhhh, en sådan råtta har jag också haft som öppnade precis alla burluckor. Fast i mitt fall stannade den honan i buren medan kompisarna gick ut 
Tur att burluckorna på min bur är tröga att öppna ;)
Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Just därför älskar jag min RS :D
Kan inte tänka mig en enda råtta som kan få upp de ntypen av spärr :P
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
haha har också en råtta som kan öppna buren, fast hon kan bara öppna en utav all luckor.. och det är den som sitter på taket. Så hon hänger sig fast upp och ner och trycker med hela ansiktet ''upp'' och tillslut så öppnas buren och hon är nöjd :P
minns när jag var liten så lyckades mina två fösta honor ta sig ur buren på natten genom att öppna en lucka.. Vakna på morgonen och skulle hämta min skrivläxa som låg i soffan… fanns inte mycket kvar av den 
Så mamma fick skriva en lapp till min lärare (gick i lågstadiet) och sa att vi hade haft två utbrytningskungar som använde min läxa som bomaterial ^^
// Stephanie och hårbollarna 
#8 Hahaha! En ursäkt för oss råttälskare :D Istället för "Hunden åt läxorna" 
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
haha åh, jag hade också en hona som kunde öppna buren när jag hade liknande luckor som du! de är verkligen smarta ;)
#9 just därför skrev hon lappen x) haha

Mmm kan tänka mig lärarens min när man säger att råttan åt läxan XD
Qui dormit, non peccat
Haha ja ^^ tyvärr minns jag inte så mycket från den tiden :P
Minns min förra dam som hade sina knep. Bla, öppnade hon luckan till Jennyburen ett antal ggr. Tillslut satte jag ett lås på, dock kunde hon öppna ett bit ändå men blev genast besviken att inte hela luckan öppnades.