Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 580 ggr
Qiwi
0

(K) råtta/råttor

Hej!

Jag och min sambo funderar på att skaffa ett par råttor igen. Det var ett par år sen nu och vi saknar det väldigt mycket!

Vi bor två mil från Malmö så ni ska gärna bo i närheten.

Det är inte riktigt bestämt om vi ska köpa en eller två råttor. Vi kommer INTE att hålla en råtta ensam, så bli inte rädda :P Men en vän till mig föder upp så vi ska ev ta en från henne. Dock har vi inte bestämt oss eftersom hon har normalpälsade och toppörade.

Vi är väldigt öppna för förslag, men ett krav är att dem kommer från friska föräldrar med bra lynne. Och vi vill ha dumbo.

Hårlaget är inte jätte viktigt, men vi vill helst ha rex.

Överrös mig och visa vad ni har =)

(post editerad av mod)

Charlott_
0

#1 Råttor är flock djur och MÅSTE vara minst 2. En människa kan aldrig ersättas som flockmedlem..

Qiwi
8

Det vet jag =) Jag har haft råttor tidigare. Läste du inte hela mitt inlägg??

Som jag skrev så ska jag ev köpa en av min kompis men har inte bestämt mig. Därför skrev jag att jag söker en ev två beroende på om jag ska köpa en utav henne eller inte.

VÄNLIGEN Läs hela inlägget innan ni hoppar på!

[Emelie321]
2

#1 Det står väldigt klart och tydligt i texten att Qiwi inte tänker ha en ensam råtta … Obestämd

Charlott_
0

Kunde misstolkas dock. fel av mig….

DeniceP
0

Hör av dig till Lejonhjärtas, hon har eventuellt :)

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Lamina
0

Du vet om att nakenråttor ofta bär på defekter, va?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

mikeiko
1

Har editerat inlägg #0.

OBS!

**Säljes- samt köpesannonser av pälslösa råttor är ej tillåtet!
**

I ovannämnda grupp ingår:
Fuzz Dubbelrex Naket, dvs. Rowlett nude och Shorn.

_
Detta för att vi i RiF-teamet (och många med oss) inte vill uppmuntra eller stödja sådan avel._