Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 182 ggr
Allamej
0

Transporthjälp!!!

Jag har hittat ett par råttor som jag verkligen vill ha. En liten kille i Stockholm och en tjej (tror jag, bryr mig inte) i Västerås.

Nu bor jag då så avsides som man kan och jag har inget körkort eller bil… Annars hade jag farit och hämtat dom själv.

Så om någon känner någon som ska mot Lycksele från någon av dessa städer och som inte hatar råttor snälla fråga om det är möjligt att frakta dom hit eller åtminstone till Västerbotten.

Snälla hjälp!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Girlie
0

Jag åker förbi Sthlm och till Västernorrland men antar att det inte är till så stor hjälp. :(

Allamej
0

Det kan det mycket väl vara. :)

Jag har en kompis där som jag skulle kunna övertyga att komma hit. När ska du dit?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Girlie
0

Bra fråga. :) Det blir antagligen någon gång i veckan men jag vet inte vilket dag riktigt än. Dock så passerar jag bara Sthlm, alltså måste någon möta upp mig på Centralen och lämna råttan/råttorna när tåget stannar till där. Lite krångligt men tyvärr.

Allamej
0

Var i Västernorrland förresten? :)

Girlie
0

Jag bor i Örnsköldsvik..

Allamej
0

Ok, underbart! Nu ska jag bara komma på ett sätt att ta mig dit och hem :)

Girlie
0

Jag vet fortfarande inte vilken dag det blir, jag ska ha råttor med mig upp till Sthlm så måste kolla vilken dag hon kan. Det blir dock nattåget vilket beytyder att vi är i Sthlm ganska sent, åker därifrån 22.12 och stoppet brukar vara i runt 10 minuter. Man hinner byta råttor men inte mycket mer så personen ifråga måste vara där då isåfall. Jag är i Mellansel klockan 6.34 och råttorna måste hämtas där då eller senare samma dag hos mig. Som sagt, lite komplicerat men det är det bästa jag kan erbjuda.

Girlie
0

Jag glömde nämna att jag mer exakt bor 2 mil utanför Örnsköldsvik och att personen som ska hämta dom där verkligen måste hämta dom också. Mina föräldrar kommer få en hjärtattack om jag helt plöstsligt sitter med extra råttor. Oskyldig