Sov gott Fia
Nu har min sista råtta, min lilla gótjej Fia, fått somna. Saknar henne så otroligt och det känns så tomt, speciellt nu när buren är tom, ingen att göra iordning mat till eller att gosas med…Men båda föräldrarna säger att det är dags för en paus.
Fia började bli dålig strax efter att Idun fått somna, öroninflammation sa veterinären och jag fick örondroppar och metacam utskrivet. Testade men hon vart inge bättre, skulle fortsätta ändå eftersom vet. trodde att det var det som gällde. Fia vart ännu sämre och jag bestämde mig för att åka in snabbt med henne för att få antibiotika till henne, men jag vet ju nu att det kom för sent. Men hon hade åldern emot sig också, fyllde två år i december. Men nu får hon busa med systeryster Mimmi och kompisarna Saga och Idun och träffa alla de andra.
Sov gott min underbara Fia <3
2010-1210/2013-0111

Beklagar :(
Beklagar :(
Söta lilla Fia.. Vad trist. Öroninflammation är ett gissel.. :-( Verkar svårt att bli av med då de väl fått det en gång.
Beklagar sorgen.
beklagar :(
Beklagar sorgen
Vila i frid Fia <3
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!