(S) Furet XL
Jag har en bur Furet XL till salu.
MYCKET bra skick då den endast är använd sedan slutet av Augusti 2012.
Den är väl ren gjord, botten och hyllplan är även desifincerade med alco gel. Alla galler är ren gjorda med Grumme grön såpa. Allt för att det ska bli så rent som möjligt för ev köpare.
Inga bit märken på botten endast lite på gallret på några ställen.
För bur, hyllplan och rör = Allt som ingår vid nyköp av bur, minus hängmattan är priset 700 kr.
Vill man ha med resten av tillbehören jag har som hus, broar, stegar, mat skålar i metall 3 st mm är priset 1300 kr
Maila gärna vid intresse på helena.pettersson@live.se eller ring på
072-300 85 20
Mvh
Helena
Vart finns buren? :) Kan du lägga upp en bild på den tro? Är lite intresserad av en furet XL. :)
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

Skriv gärna var den finns någonstans så är det lättare att veta om man är intresserad. :) Jag söker faktiskt efter en extra "lekbur" till min pojkar så jag skulle kunna vara väldigt intresserad, men jag bor i Norrköping och har inte bil.
Oj bor i Örebro
glömde visst skriva det.
Har tyvärr ingen bild på den men den ser ut så här
Jaha jag bor också i örebro! :D så får man med allt som är på bilden förutom hängmattan? :)
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
självklart :D
Smidigt att du bor i örebro vill du ha den så blir det ganska lätt då.
Är du även intresserad av resten av mina tillbehör?
Kan du möjligtvis lägga upp en bild på sakerna? :)
Oj bli svårt har allt ned packat i en låda som står i garaget.
Men kan beskriva så gått det går.
2 vånings hus i trä i bra skick, 3 metall matskålar, ca 30 cm lång böjbar trä bro med 2 krokar i båda ändar som går att fästa i gallret eller i hyll planen, stege i trä och rep, böjbart rep som går att fästa i gallret, trä ovh rep "triangel? som går att fäst lite hur som, flecce filt 1-2 st, jordnötter och solros frön, en extra toalett. Är säkert mer saker men kommer inte ihåg allt. Kommer du hit och tittar på buren så kan du titta på sakern oxå
Jag ska tänka på saken, kanske att jag köper en helt ny, jag vet inte. Men om någon annan är intresserad så är det bara och sälja! :D
vill du får du komma och titta på den och ge ett bud
Ja, kommer gärna och kollar på den :)
SÅLD