Råttunge leveransklar 2/2
Har en liten hona som är 12 dagar gamal idag, alla hennes syskon är tingade redan så jag undrar om någon är intesserad? Hon finns i Göteborg och är alltså leveransklar 2/2. Hon är blue husky roan med rubin ögon. Bild kommer födelsedatum: 29/12-12 färg, teckning o hårlag: blue husky Roan kön: hona kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 10 faderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej moderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej syfte med parningen el om det är omplacering, anledning omplacering: Jag säljer henne eftersom jag inte har plats med fler råttor (hade gärna behållit allihop ;)) hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Hon är fortfarande förliten för att jag ska kunna svara på det men hon kommer vara väldigt tam eftersom jag hanterar dom varje dag. pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: ej registrerad. ort där råttan/råttorna finns: Göteborg telnr, epost och alternativa kontaktsätt ( inte bara PM här på iFokus): kaptenrosa@hotmail.com Om annonsen ska vara låst eller ej: ej låst
värkar inte som att de går att ladda upp bild :S
Jättesöt :) Men detta är väl en säljtråd (?) Då.måste du följa mallen som finns i nålat på "annonsregler" Försökte kopiera hit den men fattar inte hur man gör de med denna telefon x
// Stephanie och hårbollarna 
Finns nålat i annonsregler*
// Stephanie och hårbollarna 
Okej då får jag göra det :)
Ingen som är intresserad? :)
oh, jag är jätte intresserad! har två små fickor hemma och vill gärna ha en till för att få lite balans i flocken! Finns i gbg! Pma mig