Uppsöka vetrinär?
Känns surt att jag måste uppsöka vetrinär då jag måste få stronghold utskrivet då mina killar åkt på skabb.. Är 110% säker på att det är skabb då jag har haft råttor förr. Tror ni jag kan ringa in och fråga om veten bara kan skriva ut det till mig och jag slipper besöket? Stronghold är ju inte skadligt för dom.. Tacksam för svar snart som möjligt!
Jag tvivlar rätt starkt på att de kommer göra det, men du kan ju alltid försöka :)
Hänger på vilken veterinär man kollar med och hur mycket man själv verkar kunna om det.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Tvivlar starkt på det. En enda veterinär har jag fått att skriva ut ohyresmedel utan att titta och då endast för att vid allra första besöket ville han ha in alla mina råttor. Efter att ha visat upp ett 20-tal råttor vid den undersökningen så skrev han ut det efteråt utan problem. Men det är ågra år sen nu 
#1 Ringdei fredags och bad om tid, och då sa veten (som är ny där) att jag skulle testa tenutex som "bör" fungera, lät helmysko då det medlet är för människor.. Får testa ringa imorgon och prata med någon annan! :)
#2 hoppas jag får prata med ordinarie, han känner mig och min familj sedan förut och är nästan aldrig omöjlig. #3 hoppas på de bästa :D