Aktivitetsboll i rått size
Hittade en mini version av aktivitetsbollen som jag har till hundarna, man fyller den med godis och sen justerar man hur stort hålet ska va sen är det bara att börja leka
Tinka fattade först å enligt henne är det bara hennes boll nu
fast den är svår att bära iväg på, fast hon har gjort några tappra försök. hon får en jäkla snurr på bollen bara dänger iväg den å vips får hon godis 

En sån måste jag införskaffa :) Viola skulle nog gilla en sån,dem andra är nog för lata å ger nog upp ganska snabbt.
Vart hittade du den?

Jag har en sån boll till mina råttor och de bryr sig inte om bollen så mycket…Men jag kan säga att aktivitetsbollen finns att köpa på de flesta djuraffärer, så pallra dej ner till en djuraffär nära dej och köp en sån…Kostar inte så himla mycket…

japp sån har mina tjejer oxå,en röd med möss på!:) direkt man rullar påden o det låter…så kommer de springande så fort de kan….har lärt sig att det finns gott där i…hehe

En riktigt perfekt leksak för råttor. En gång när vi hade två brorsor så fick alltid den ena göra allt jobb medan den andra kom och snodde en del av godiset som kom ut, utan att hjälpa till med att få ut det. *s*

ja har en sån boll fast blå mina råttor älskar den

Jag köpte en sådan till katten men hon gillar den inte så jag får väl ta och sno den från henne :P