Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 731 ggr
regskylt
0

(K) Furet XL

Mina grabbar behöver en större bur så jag tänkte införskaffa mig en Furet Xl, men vill först och främst se mig efter en begagnad istället för en helt ny.

så någon som har en i bra skick (inget gnagt i bottenlådan) för en billig peng inom Östergötland? Gärna med hyllor och rör är av intresse till. Vill kunna åka och hämta buren själv och inte få den skickad. åker kommunalt så behöver isåfall bli uppmött vid en buss alt tågstation.

Jag bor själv strax utanför Norrköping.

Humlan83
0

Hej

Jag har en Furet XL till salu. Knappt 6 månader gammal, knappt sliten. Alla tillbehör jag har ingår oxå. Bor utanför Örebro, kan tänka mig att åka till Finspång för leverans. Skickar inte.

Vill ha minst 1300 för den iom alla tillbehör ingår oxå

Ring för mer info

072-300 85 20

Mvh

Helena Hummelgren

regskylt
2

Hej! Är billigare att köpa helt ny på zooplus.dk så jag får hoppa över, men tack ändå!

Humlan83
0

Vill du ha bara buren går det att ordna men för ett bättre pris.  DEtta är med alla mina inköpta tillbehör oxå.

Annars 700 kr för bara buren. Har gjort rent den idag. Alla galler sidor är torkade noggrant på bägge sidor botten och plan är först diskade med grumme och sedan descifinerade (?) med alco gel.

Eller lägg ett bud för bara bur+ det som ingick vid ny köp. Eller med bur med alla extra köpta tillbehör som hus, olika klätter anordningar, mat skålar i metall samt ett litet fråd av av godis

regskylt
0

Får nog hoppa över ändå pga ekonomin inte är så bra

Humlan83
0

ok