Er rått-bur!*Bildtråd!*
Jag blev lite funderrande efter att jag sett "Galet" burbygge-Youtube idag, så jag vill gärna se allas buran ni har till era pälspluttar där hemma. Jätte kul om någon lägger upp bilder på alla vinklar och vrår samt i vilka rum råttorna brukar leka om ni vill., kanske ger mig lite inspiration oxå. Kram till alla och hoppas ni hade en fin julafton!!!
Kommer att lägga upp en bild på min bur så småningom, men börja redan nu så blir jag gladerig!!!!
Instagram @enzo.bordercollie & @mydoodl3s puss o Kram
Så här bor mina 3 honor :)
Dom har en liten hamsterbur och en större fågelbur.
Jag har alltid burarna öppna så att dom kan gå in och ut som dom vill :)
I burarna har dem hängmattor, hus, sputnik, rep, hyllplan.
Min vardagsblogg: www.nattstad.se/isabelle12345
Min hamsterblogg:www.hamsterplace.devote.se
//Isabelle! :)
Jättefint! Hoppas att andra oxå visar upp råttmiljön hemma:-D
oj blev visst två gånger hihi men det kom upp error grej så jag trodde att det inte funka;) Hur tar man bort?
På nedre delen har jag en sputnik, en stor gren, ett rör, toalåda, plasthus och lite olika godisgömmor så som en träkorg, pappåse, toarullar osv. :)
Jag ahr en välldigt stor bur med otroligt lite inredning, men har precis vunnit ett gäng saker på tradera och det ska införskaffas mycket mer nu när jag har pengar :) Ska även byta ut de fula träbitarna på utsidan till plexiglas :) De är till för att de inte kan rymma i det stora mellanrummet mellan burdelarna :P
ylva00 vad ska man söka på på youtube för att se det där burbygget? :)
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
#9 du kan söka antingen på youyube eller här på forumet i sökrutan i vänstra hörnet. ;-)
#10 jag menar vad ska man söka på för ord på youtube? :P
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Det vet jag faktiskt inte, skall kolla nu stay online
Du kan söka "the rat condo
Okej! Tack, ska kolla in det! :D
:-)