Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 774 ggr
Ruzin
1

Flytta råttor

Jag har tre råttor som jag flyttar varje vecka och jag vill bara säga att de går fint fint!! Mina råttor blir INTE stressade av att flytta och de har exakt lika dana burar hos båda:-) Är de någon mer som flyttar råttor?! Inget jag vill ska diskuteras och inget bråk Att flytta mina råttor är mitt beslut och de mår mina råttor inte dåligt av då de gjort de sen dom var bebbar.

silverorm
0

Så länge de är med dig (antar jag?) så är det ju inga problem.Glad

Ruzin
0

Ja självklart är de med mig:-) och dom värkar tycka de är lika kul att utforska buren varje gång:-):-)

hus-musen
2

Det är inga problem att resa med råttor, så länge de har dig som trygghet och de är säkra i sig själva. Åker själv jämt runt med mina pojkar, aldrig några problem. Glad

Men det finns råttor som är så pass stresskänsliga att de inte klarar att göra så, så det behöver det inte fungera med alla råttor.  Men det märks ju på råttan om den klarar det eller inte Glad

Qui dormit, non peccat

Ruzin
0

Ja precis:-)

RåttanElin
0

Glad Mina råttor får ibland följa med till olika ställen typ som til kompisar och Ruzin Flört

Bara nyfiken: Hur reagerar en råtta om den inte trivs?

Bra att veta liksom:)

Mvh RåttanElin Skämtar

Kickan<3Strumpan <3 Flisan <3

MetalMii
0

Hade med mina tjejer hem till Pappa nu i jul, de var överlyckliga och klättrade upp på varenda ny människa de träffade :)

Skulle absolut kunna flytta varannan vecka med dem så som du gör :)

hus-musen
0

#5 En råtta som inte trivs kan burra upp pälsen, bitas, bli osocial och skygg eller aggressiv, vägra äta, få magproblem med diaree, börja barbera sig själv eller en burkompis, gnaga galler osv. :)

Qui dormit, non peccat