Cinnamon pojke sökes :)
Hej jag söker en Cinnamon pojke, detta är absolut inte något brådskande eller så, jag är villig att vänta så länge jag får en :3 så är det någon som råkar få en i sin kull, planerar till våren eller hör nåhot, hör av er är ni jätte söta! Jag bor i Värmland men har möjlighet att hämta längs vägen från Karlstad till Sthlm eller Kil till Göterborg :) Enda kraven är att han är Cinnamon och pojke sen fåååår Han ju jätte gärna va Rex, velveteen eller dumbo :P Men så länge han är Cinnamon så släng ett meddelande till mig :3
Hos mig kan det dyka upp cinnamon (tecknat) till våren, samt dumbo och rex. Däremot bor jag ju i Piteå, så det är en bit bort!
Ååååh så långt bort det går typ :(
Ja, har en tendens att vara så tyvärr! Däremot brukar inte transport vara svårt att lösa, det tråkiga är ju att det kan vara lite svårt att komma och hälsa på innan, omdet är något man vill. 
Kommer dyka upp en kull här nästa år i Västerås. Men jag vet att sorklands i Finspång har just haft en hona på parning där jag tror det dyker upp cinnamon. Har väldigt bra temperament på sina djur. http://sorkfamiljen.blogg.se/
Men annars håller Ladugården och kanske Brisby på med cinnamon.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Ladugårdens har grisfina cinnamon-rexar, de finaste rexarna i Sverige skulle jag tippa på (Skumtomte m flr). Hon finns utanför Stockholm, henne kan du också höra med.
Tack alla :D men har Brisby nån facebooksida elle hemsida? :) Ska kontakta Ladugården och Sorkland iallafall :)
På SRS hemsida kan du nog hitta kontaktuppgifter till Brisbys :)
#6 Nej Brisbys har ingen direkt hemsida. Ende hon har är en sida med kontakt uppgifter, samt uppgifter på srs hemsida under registrerade uppfödare.
Går även nå henne på facebook.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Hej hej igen :) Nej alla jag har frågat har antingen ingen alls på G eller inte svarat :( Men Zickan om du ska ha en kull till nu i början på året/våren så låter det intressant iallafall :) Västerås ligger inte för omöjligt långt bort :)