Dumbo sm kanske?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Dejt har skett mellan
- Norma Jennings b-e ru bl p sm Du, 405gram född 2012-06-12
- Luger ru bl db, 794gram född våren 2012
Båda är uppfödda av Emma Holtzs, Göteborg och vi tror på underbara mysråttor här. Både trevliga, vackra och stora. En hel del ru bl dumbos. Kanske kan förekomma b-e sm eller bu också.
Jag finns mellan Örebro och Karlstad, i den lilla orten Degerfors, en mil söder om Karlskoga. Ofta kan transport lösa sig med hjälp att de utställningar jag besöker.
Jag sitter just nu ordförande i SVEMUS där jag är både godkänd uppödare och utbildad PC-domare.
2013 kommer jag gå med i SRS igen, för fjärde gången sedan jag började med råttor på '80-'90-talet. Jag var då godkänd uppfödare under prefixet Råttenstam's och även godkänd PC-doamre, men det är gamla meritar jag svänger mig med nu ;)
Ungarna kommer hur som helst registreras i SRS
Norma är en pigg hona som trivs i sin stora flock. Hon rymmer över till hanarna så fort hon kommer ut, och hon myser gärna i knät med mig :)
Luger är en stor och maffig hane med rejält häng och fina landningsställ för er som gilar sånt ;)
Han bor hemma hos Anja och Kalle Weidt och charmar alla besökare där. han har nyligen blivit stolt far till en av Anjas egna kullar och han är en gentleman med damer. Han går i en bra hanflock och är en flocksmart kille där.
mys <3
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
Åh så fina! Blir nog underbara bebisar! 
Och jag som är sugen på russian blue.:-)