Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 472 ggr
Fridborg
0

(S) Julian söker hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • Födelsedatum: 3/5 - 12
  • Färg, teckning och hårlag: Silver black eubk  slät db
  • Kön: Hane
  • Kullstorlek vid födsel och avvänjning (4v): 12/11
  • Faderns namn, födelsedag, vikt: Vet ej
  • Moderns namn, födelsedag, vikt: Gin, ca 1 år, vet ej
  • Syfte med omplacering: Orsakar oblans i min flock. Är på de yngre och gör vissa av dem rädda, verkar vara väldigt selektiv. Vågar inte ha kvar honom då han gör min foderhane rädd och rädsla inför problem i framtiden med intron med yngre hanar. (Han bör alltså vara ensam eller bo med jämngamla eller med en stabil alfahane).
  • Karaktär/i flock: Underbar mot människor. Mycket framåt, väldigt glad och den busigaste killen jag har. Studsar som en studsboll av glädje ofta och är den första att komma fram. Har aldrig ens försökt nafsa mig. Har hittills fungerat bra i flock tills min foderhane kom.
  • Pris/Reg i SRS: Pris inte viktigt, rätt hem viktigare. Ej reggad.
  • Ort där han finns: Hässelby/Stockholm. Kan tidigast hämtas 4/1-13
  • Kontakt: PM, eller SMSa 070 681 92 69 eller fridawahlsten@hotmail.com
  • Annons ej låst.

Om man har en hel och relativt snygg bur anpassad för 4 st vuxna hanar som är lättstädad kan han komma med en Furet Tower till vrakpris. Fungerar han inte i den nya flocken finns då möjlighet att ha honom i egen del. Dessvärre är det för mycket städning för min dåliga rygg (den går inte in hel i badrumsdörren och måste därför skruvas isär varje gång jag skall städa vilket blir för jobbigt för ryggen) att ha honom i egen del i en hel furet så nu bor alla i överdelen endast. Den finns endast för avhämtning.