Bara Toby som sover såhär? :)
Jag hittade den här bilden på min råtta Toby, och jag undrar om dina råttor kanske ligger och sover såhär ibland. För det gjorde Toby ofta! :)
Lägg gärna in en bild på råttan i så fall! :)
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

Hahaha, min lilla toka Athena sover ofta så där i matskålen! Tyvärr har jag ingen bild på det.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Haha, skulle vara kul och se en bild på det! :D
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Yes, mina älsklingar ligger alltid och kurar ihop sig på ett eller annat sätt när de ligger helt ensamma på något hyllplan, ofta ser det ut som på bilden du la upp.
Men allra oftast ligger de alla tillsammans i sputniken eller i någon hängmatta.
Råttbollen :)
Det där är en vanlig sovstil vad jag sett :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
De är så gulliga när de sover så tycker jag! :D
Min make sover ju int alls sådär, sen så är han rödhårig….! 
Var bara tvungen att skriva det där, min man heter Toby också 
annars så har jag många råttor som sover så och även tidigare råttor har sovit så. är någon favoriställning känns det som.
Gulle sover så.
#8 Nej, vad söt! :D
#10 Han ser nästan död ut.. :P
#11 Aww! :)
#12 Ja jag blev rädd först men när jag såg att han andades så skrattade jag o tog fotot.
Ser så söt ut min lille plutt <3
// I like beeing a mess, that´s who I am.
Är det en Duna fun bur?
Ja. :)
Jag vet att buren är liten, men jag använde bara den som nödbur.
Jag tycker inte att du behöver ursäkta dig. Va bara nyfiken, tyckte jag kände igen buren.
God fortsättning =)
Tack, detsamma! :)
Ja båda mina tjejer sover ofta så, så gulligt! :)
Ser ut som dom utövar yoga
#21 Hahah jaa! :D
#20 #22 Så söta båda två! ^^
#23 tack :)
jag älskar då dom sover så, ser så himla mysigt ut på något vis, tänk om man kunde göra så själv, haha.
#0 Är det en hamsterbur du har?=)
Alice brukar ligga som en sådan liten köttbulle :) käns som hon gör det när hon tycker det är för ljust i rummet så jag brukar ha rullgardinen nere åt henne :) har tyvärr ingen bild på meatball Alice :P
#25 Ja, jag använde den som en nödbur ;)