Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 613 ggr
kolpa
0

Söker bra uppfödare!!

Hej jag söker uppfödare i Örebro vill inte köpa av en djuraffär=)

Är ni själv en uppfödare i Örebro eller känner någon så tipsa gärna mig.

Boppan06
0

Jag bor i Skåne och har släkt där uppe (Kumla). Så om du hittar råttor här nere, så kan säkert transpoirt ordnas. Kan rekommendera Absinths.

kolpa
0

Okej Jag bor väldigt nära Kumla känner du någon i Kumla som hade råttor eller var det du?

Jag har tyvärr inte möjlighet att åka ända till

Skåne men är det inte lite för långt att transporttera råtterna?

Boppan06
0

Släkt i Kumla, som vi träffar en del, bor själv i Skåne. Vet att det ju finns bra uppfödare här nere också. Inga problem att transportera dem den biten. Får ju se till att man har en bra välbäddad transportbur. Närmast blir det runt 26 januari näst.

ceccie
0

Jag föder upp i liten skala . Men jag bor inte i örebro . Men jag brukar vara i örebro.

kolpa
0

#3 okej jag måste se mig runt lite först=)

#4 Okej vart bor du jag har inte möjlighet att åka så långt:)

Ratlings
1

Jag har en kull med agouti, finns i Arboga. Föder också upp i liten skala Glad Brukar vara i Örebro relativt ofta då sambons familj bor där.

// Lise
When nothing goes right, go left!

UrchinFamiljen
0

Jag har just nu en kull som är lev.klara. Jag bor utanför örebro, och jag skulle kunna transportera in råttor till örebro om man inte har möjlighet till skjuts hit. :)

Du kan läsa mer om dom här. :)

http://rattor.ifokus.se/discussions/50ca1ed2d3b4fd61f318da28-rattungar-till-salu?participating-

Det finns endast hanar kvar.

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

kolpa
0

#7 Jaha vart bor du då, det är pojkar jag vill ha går in på din länk och kollar lite sen går det bra om jag ställer några frågor i meddelande till dig angående råttorna ?=)

kolpa
0

#6 Hej jag vet inte om jag är så sugen på just Aguti men Jag ställer väl några frågor till dig i meddelande endå=)

Ratlings
0

#9 Gör så Flört

// Lise
When nothing goes right, go left!

zickan
0

Jag finns i västerås - http://www.zickans.com/

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

ceccie
0

#4# 0222 området. Brukar vara i örebro ibland liksom ratlings. Vad är det för råttor du söker? Färg mässigt.

kolpa
0

Någon som vet om tamråttor går ihop med dumboråttor?=)

ceccie
0

Ja det är samma art. Jag har en dumbo i samma bur som mina toppörade. Det är bara öronen som sitter längre ner.

kolpa
0

#14  jaha tack för svaret har skrivit ett meddelade till dig angående att du föder upp:)

ceccie
0

Jag föder upp små skaligt typ 1 kull per år ibland 2. Mest agouti ,amber och champange.