Råtthane runt 1 år sökes!!!!!!!
Jag har en råtthane här hemma som behöver sällskap!
En trevlig sällskaplig tam pussgo råtthane är vad jag söker!
Har du någon eller vet någon som har? hör av dig!!!!
Tack på förhand.. 
Hej!
Jag har två pojkar en på ca 8-9 månader och en äldre som jag inte vet åldern på. den unga är mink(tror jag)dumbo och den äldre är svart. Tyvärr är den svarta lite nojig över att bli upplyft, väl ute är han snäll, men tyvärr kan han bitas, men han markerar klart och tydligt innan. Inget för nybörjaren, men någon som kan lära honom att när man inte bor i spån så gör det inte ont att bli lyfft så är det en rätt bra råtta faktiskt.
Mvh Lejman
Hej! Jag har en Dumbo hane på snart 1 år. Är själv ute efter en kompis till honom, och såg din annons. Tänkte kanske att det var ett alternativ att "Zigge" flyttade istället. Vet inte än om jag vill det, men kan inte du höra av dig till mig på mailen, så kanske vi kan komma överens om något.
/ Anita
Hej igen! Har du fått tag på råttor? Annars finns det 2 st toppörande hanar i Linköping. Skulle det vara något? Maila mig, så får du hennes mailadress om du vill kontakta henne.
Jag behåller Zigge. Kanske jag har fått tag på en kompis till honom nu. HOPPAS…. eller hur Lejman????
Japp! och han hoppas åsså =)
=)
Jag har en pojke på ca 9 månader som jag tyvärr måste göra mig av med pga osämja i buren. Han är siamesfärgad och väldigt snäll. Lite försiktig, men väldigt nyfiken. Hör av dig om det kan vara av intresse. Vill helst att han ska få bo med en kompis han kommer överens med hellre än att han ska sitta själv. Han har inga problem med att bo med andra råttor annars.

Samson skulle behöva en vän. Hans syster avlivas imorgon och Samson är ingen ensamråtta. Kompis hit eller om det funkar kanske Samson kan flytta dit, vilket som skulle kunna funka.