Plastskivor till burinredning?
Jag undrar om någon har erfarenhet av att göra inredning av tex. plexiglas eller annan plast som är böjbar i värme? Funderar på att göra lite rör mm. till mina killar nämligen :)
Vänliga Hälsningar
Malin

Svåra är väl att forma dem snyggt, lättast är ju om du har en form av något slag att följa. Men personligen tycker jag det är betydligt enklare att köpa färdiga rör eller avloppsrör :)
Qui dormit, non peccat
#1 Vart köper man sånt?
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Vakuumformad plast kan ju bli sjukt snyggt, tänk läckra små hus i organiska former, men det är nog inget man fixar till lite sådär i en handvändning hemma i farstun :P

#2 Illerrör finns på de flesta djuraffärer, och avloppsrör i olika färger och storlekar finns på all bygghandel
Byggmax, hornbach osv.
Qui dormit, non peccat
Jag använder plexiglas som hyllplan, men skulle aldrig orka mecka mer än så med det :)
#1 Åh, vad smart! Har du sett vita också..? #3 Jaa, det var nåt sånt jag tänkte! Men är nog som sagt inte något man gör på en kafferast.. #5 Vart köper du plexiglas? Har letat, men det verkar fasligt dyrt :S
Vänliga Hälsningar
Malin

#6 Japps, har har ett vitt illerrör hemma till gammelgubben. Men finns vita avloppsrör oxå, samt grå, svarta, rödbruna osv. De är lätta att spraymåla förresten om man vill ha nån annan färg 
Qui dormit, non peccat
#6 Det finns på Clas Ohlson, men mina är mer…lost and found xD grovsoprummet och renovering av mataffären på hörnet = hyllplansfynd!