Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 458 ggr
Zakaraa
1

Sov gott älskade Panya

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ikväll kommer min älskade Panya få vandra över regnbåden för att mötas upp av sina bröder, mamma, mormor och resterande familj som lämnat oss genom åren…

Hon har under en tid haft en tumör som stått still i utvecklingen men så under en dag, då jag var på utställning kom tumör nr 2 och är stenhård. Upptäckte med fasa hur stor den blivit på bara en enda dag och det var då som det sista beslutet togs.. Hade hon bara haft den ena hade hon kunnat leva ett bra liv och uppleva sin två års dag men nu när den andra kom och växer relativt fort så är det för mycket..

Panya föddes i mitt rum och jag önskar hon kunde få somna in här också men tyvärr finns inte den möjligheten, men hon får somna in i min famn, precis som bröderna fick göra för bara några månader sedan.

Jag skriver tråden redan nu, långt innan det är dags då jag vet att jag aldrig kommer ha orken att skriva den efteråt och Panya förtjänar att minnas på bästa sätt.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

[Emma--]
0

Beklagar :(

Ruzin
0

Beklagar De käns jobbigt nu men tänk på att de är bättre att hon somnar in istället för att hon får lida.

ceccie
0

Beklagar sorgen.

RåttanElin
0

Styrkekram<3

Mvh RåttanElin Skämtar

Kickan<3Strumpan <3 Flisan <3

Elinisa
0

Vad söt hon var! Så tråkigt ni måste ta farväl. :-( Beklagar sorgen.

mikeiko
0

beklagar :(

:holmgreen:
0

Beklagar :(

Ratzo
0

Beklagar

I can't drown my demons, they know how to swim.

Sarakechi
0