Samåka till Luciautställningen?
Är det någon som ska på Luciautställningen i Kallhäll och åker förbi/inärheten av Gävle? (15/12-12)
Jag vill inte stå och vänta på tåg i den här kylan med råttorna så om det är någon som åker bil, Hör av dig!
Är det fler som behöver eller kan erbjuda samåkning så är ni så klart välkomna att skriva här också.
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Tyvärr åker jag från andra hållet. Åker från Nyköping (startar i Bettna) och kan plocka upp någon längst med vägen mot soppaslant.
Det tar 2-2,5 timme. Jag ska vara framme 09.00 i Kallhäll.
Typiskt ja det är nog det som är största problemet, alla jag har lite kontakt med bor Söderut
Jag har dock en liten lösning som är bättre (och billigare) än tåg..
Bussresa och tunnelbana.. men så är det ju det där med hemresan som är ett helvete.. bokar alltid för tidigt så jag missar slutet på utställningarna..
#2 Men utställningarna tar faktiskt för lång tid…
jag är i upplösningstillstånd på vägen hem…ingen sömn, ingen mat (tar aldrig med mig matlåda och äter inte vad som helst så det blir nästan alltid att jag går med magen tom hela dagen, utom för lite frukt) och en lång dag gör att hemresan alltid är mkt jobbig… (ska jag då åka 20+ mil så är det verkligen skoj)
Borde finnas några norröver, tycker det verkar krylla av SRSare i Gävletrakten…
#3 Usch då, du får ta med dig något att äta så du klarar dig, jag har i stort sett alltid med för mycket så jag har mycket med hem igen :P
Ja det finns säkert några norrut, men inga jag kan komma på att jag har kontakt med.. Därför jag hoppas på att någon ser det här :P
Kollat med Mia som ska dömma? Åker inte från gävle men nära på.
Verkar inte vara så många anmälda till Lucia.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#5 Nej inte ännu, jag la ut en allmänn förfrågan på min FB men tänkte fråga henne när jag ser att hon är on men brukar hon åka bil? Hade för mig att hon åkte tåg :P
#6 Både och. Så värt att fråga.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
pputt putt
Man behöver inte vara medlem i SRS för att besöka utställningarna :)
Enda gången man behöver vara medlem är om man vill ställa ut då ska man själv vara medlem och ha sina råttor som ska ställas ut reggade, men att endast besöka kräver ingenting mer än ett glatt humör :)