Sökes : Råttflicka örebro
Söker en råttflicka i Örebro . Någon som har/vet något ? Ska helst vara helt handtam,framåt och stabil .
Ingen ?:(
Söker du en bebis eller vuxen? Vad har du för något hemma just nu? (Alltså, ålder/åldrar). Vill du ha en direkt eller kan du vänta på en kull?
Aka, vad mer än 'råttflicka i örebro' söker du? :)
Du kan ju börja med att säga vem du är och vad DU har att erbjuda den rådis du söker. De flesta som säljer ungar vill veta allt om den nya ägaren för att veta om denne är seriös nog för att ta hand om deras små bebisar. Inget elakt menat men försök visa vem du är, på så sätt får du säkert mer svar.
Jag bor inte i Örebro men i Säffle och om man kan lösa med transport så har jag 5 honor för omplacering.. 3 av dem är ca 6 månader och ingen har hört av sig på någon av dem ännu. Har en annons här på Rif. Om det är av intresse kan du väl skriva lite mer om dig i privat meddelande. :)
Jag har en liten tjej hemma på 5 månader som måste få sig en kompis snart , efter som jag tänkt att ta bort mina 2 äldre damer. Råttorna får springa fritt ute i lägenheten flera timmar om dagen och får färsk mat varje dag! Bor i Örebro och kan ej ta mig någonstans för att hämta en råtta eftersom jag inte har körkort osv. Min lilla tös är rätt busig av sig och världens snällaste , hon har aldrig någonsin bitit eller varit aggressiv ! Hoppas någon där ute har en tjejkompis till min älskling!:)

jag har en kull hemma just nu som är 1v gamla idag, dumboörade, färg är jag ännu osäker på…skicka ett PM om du är intresserad
You can't spell Bitchy without Itchy
jag vet att det finns en kull mink/choklad i Degerfors som är drygt 1 vecka gamla nu. Alla i den kullen är inte tingade.
PM:a om det verkar intressant (4-5mil till Degerfors från Örebro)
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
Söker fortfarande !:(
Jag väntar en kull nu i december. Och jag kan ev leverera med tåg. Om du pmar mig och berättar vem du är osv. Jag kommer o regga i srs.