Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 810 ggr
[Rattie]
1

Dumbo bäbisar sökes!

Hejsan! Jag är ny här :) Bur beställd och div kul inhandlat från Ikea :) men har svårt att finna någon som bor nära mej som har Dumbo och naken bäbisar. Jag vill inte att dom kommer ifrån någon zooaffär. Vet ni någon ? Jag söker Dumbo naken och Dumbo Siames (gärna rex) Hona eller hane är inte bestämt ännu, men minst 2 stycken. Behöver inte vara samma uppfödare. Jag bor i Stockholm.

Lamina
5

Du lär inte hitta någon seriös uppfödare som föder upp naket. Nakenråttor dras med många hälsoproblem och är inget man bör avla på eller stödja aveln på genom att köpa.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[Rattie]
3

Jasså oj, det visste jag inte. Bra att du berätta det, tack men himla söta är dom iaf. Då byter jag mitt sökande till två dumbo med hår :)

Ruzin
1

det är klart att man inte ska stödja naken aveln! men de som har föts måste ju få hem….. men nakenråttor bär ju som #1 säger ofta hälso problem….

lycktill hoppas du hittar dina älsklingarTungan ute

[Rattie]
0

Tack så mycket, det hoppas jag oxå :)

[lucke]
0
Fridborg
0

#5 Nu känner jag mig som ny RiF-medlem från 2011 när jag gnäller: Är det inte kutterspån på bilden? :P

Säkert underbara individer, lyssna bara på luftvägarna :)

[Rattie]
0

#5 Tack för tippset. Kollade dom, den ena annonsen har inga Dumbo och den andra har jag kontaktat, väntar på svar om det blir en siames. #6 Okej, tack för tippset :)

Ratlings
0

Jag vill bara påpeka att råttor ska bo minst två. Du kanske vet om det, men jag kände att jag ändå ville säga det eftersom du skrev "en siames" Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

[Rattie]
0

#8 Gör inget, vet att dom ska bo minst två och det är vad jag söker. Skrev en för den som har annonsen på blocket jag fick tips om har bara en i färgen siames.

Ratlings
0

#9 Va bra Glad
Du kan ju kolla med Katoz vad hon har för kullar på G Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

[lucke]
0

#6 Har inte reflekterat över vad hon har för spån på bilden, dock ser aspspån ut ung. så. Min tjej därifrån har iaf inga hälsoproblemTungan ute

Fridborg
0

#11 Aldrig haft asp så det kan mycket möjligt vara det :)

[lucke]
0

#12 Har haft, både jag och råttorna gillade detGlad

[Rattie]
1

Nu så är jag uppskriven på två bäbisar som inte är födda ännu. Tack alla för tippsen 😊

Ruzin
0

Va kul😋 lycka till

[lucke]
0

#14 Spännande, hoppas du blir nöjd med demGlad

[Rattie]
0

#15, #16 Tack så mycket, ska bli så kul 😃 Lång väntan nu bara, men ska pyssla med att sy saker till buren. Inget proffs men ska nog gå ändå.