(s) två honor behöver nytt hem
födelsedatum: vet ej ca 6 mån färg, teckning o hårlag: Black hooded toppörade släta kön: honor kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): vet ej faderns namn, födelsedatum: vet ej moderns namn, födelsedatum: vet ej syfte med parningen el om det är omplacering, anledning omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc , jag tog över dom utav en kompis då hon har utvecklat allergi mot dom, dom är "zoo råttor" men väldigt mysiga och nyfikna, dom är inte jätte hanterade då hon har svårt att hålla i dom pga sin allergi, då har jag och andra kompisar hållt på med dom när vi varit där och det har funkar bra ända tills hon fick en allergichock och fick åka in till akuten, då tog jag hem dom till mig, men eftersom jag inte har tid för dom så känner jag och hon att det är bättre för dom om dom får komma till ett hem med mycket tid och kärlek :) pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb reg srs. ej reggad, tänkte ungefär 350kr ikl bur som är laglig för 2 råttor enligt burräknaren ort där råttan/råttorna finns Västerås telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) hannaakarlsson_@hotmail.com Om annonsen ska vara låst eller ej ej låst. bilder kommer senare!!
Har du några bilder?
bilder kommer snart
putt
Åh vilka små sötnosar :-)
ja visst är dom… synd bara att vi inte har plats för dom. vi vet faktiskt inte vad vi ska göra med dom…
Så himla jobbigt. Hade jag bott närmare så hade vi kanske kunnat ta dom men bor i mslmö så det ju lite långt :( . Sen väntar vi även på två tjejer från råtthjälpen och vet inte helt hundra på hur dom är med andra råttor. Men som sagt avståndet är nig det största hindret………
150 kr för bara råttorna! finns det nån som har tid och plats för dom här två sötnosarna??
Om det går att få ner flickorna till Värnamo så kan jag erbjuda dem ett hem. Jag PMar dig!
flickorna behöver ett nytt hem snarast!!! finns ingen plats här hemma för dom:( vill verkligen inte lämna tillbaka dom till djuraffären, så nu skänker jag bort dom! vill verkligen få ett bra hem till dom!:(
skulle ha tagit dom om dom fanns i närheten av lycksele.. ;/
råttorna har nu ett nytt hem och mår bra, tråden kan låsas:)