Råttor iFokus

Råttor

Etikett: hälsa-skötsel-beteende
Läst 532 ggr
Oshibwa
0

Sista kvällen med min Aurora

I morgon åker jag till veterinären med min Aurora som har fått tumör i kinden. Bettet har blivit snett, hon verkar må helt okej trots allt men tumören växer fort. Operation i ansiktet vill jag INTE utsätta henne för plus att hon inte är så jätte ung längre. så hon får lämna jordlivet nu när hon ändå mår bra innan det blir värre. Man får ju inte vara egoistisk och det är hemskt att se hur tumören växer i hennes ansikte :'/

Ända sen jag fick henne så har hon varit den som jag alltid tar ut till folk som är oerfarna med råttor. Hon är så lugn och snäll och hon kan träffa alla djur utan problem. Hon är den som har fått följa med överallt för hon är så klok, lugn och vis och samtidigt nyfiken och ingenting verkar skrämma henne. Kommer sakna snuttan <3

(har ingen bild på henne för min dator har pajat =/)

Erika89
0

Beklagar sorgen, mys ordentligt ikväll <3

KastKatt
0

Gosa oc skäm bort henne med massa godis. <3

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Ruzin
0

Tråkigt beklagar

Ioma
0

Tråkigt men otroligt fint av dig att ha ork och mod att besluta att göra det nu innan hon börjar må dåligt.

Det är en stor sak som människor med hjärtan av guld klarar av.

<3

Beklagar sorgen och mys massor nu!

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

mikeiko
0

beklagar :(

Twisted_T
0

Usch. Beklagar. Men starkt av dig att ta det beslutet nu innan hon börjar må dåligt. Mys på och ge henne godsaker som hon gillar men kanske inte får så mycket av annars <3

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

Elinisa
0

Vad tråkigt.

Ska tänka på er imorron.

[Emma--]
0

Beklagar :(

Oshibwa
0

Nu är jag hemma efter veterinärbesöket. Hon somnade in så fint och veterinären var imponerad över att hon var så lugn och snäll. Litchi fick följa med som resesällskap. Tack för alla fina ord <3

Ioma
0

<3 kram!

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se