Etikett: annonsering
Läst 922 ggr
1
3 mysiga unga honor säljes!
- födelsedatum: 23/5-2012
- färg: Siames, Mink och en svart (Ej helt säker på vad den svarta kallas eller vad minkens teckning kallas)
- kön: Honor
- kullstorlek: ?
- faderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej
- moderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej
- Anledning till omplacering: Jag har tyvärr blivit känslig mot lukten, och har inte heller tiden mina fina bebisar förtjänar.
- omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Alla 3 råttorna är mycket sociala, pigga & glada. Friska och äter/dricker som dem ska. Dem är knappt 3 månader gammla så går fortfarande att ''forma'' dem som man önskar. Dem är syskon och har varit tillsammans sen födslen vilket funkar utmärkt. Dem är rumsrena i buren (gör endast sina behov i hörn toalett i buren) vilket gör att dem är väldigt lättsköta. Vana vid att bada, bli pysslade med, sitta på axlen när man är ute och går, även vana vid både hund och katt.
- pris: Jag vill ha 800kr men då ingår givetvis bur (80 cm bred, 80 cm hög & 50 cm djup i gott skick) råttorna, tillbehör etc.
- Råttorna finns i Småland, i Växjö
- Kontakt: Här på i-fokus, annars min mail i första hand: Evelina.KM@live.se Min mobil i andra hand: 0763977316
- Om annonsen ska vara låst eller ej: EJ låst
Detta är 3 helt fantasiska tjejer! Jag önskar att dem kommer till någon som verkligen har tid att leka, kela, pyssla, aktivera, rasta, ge dem rätt kost och ha roligt med dem :-)
0
Skrev ett mejl till dig (Om det nu lämpar sig att skriva det här) ;D
Skriver det endast för att jag kan!
0
Om man inte vill ha med bur då? Har en stor nog åt min honflock.
0
Finns flickorna kvar?
0
#3 Tjejerna är sålda! :)