Emma--'s råttor
Var osäker om jag redan gjort en samlad tråd för alla, men det värsta som kan hända är att det finns två trådar :P
Har hunnit fotografera flickorna så lägger ut bilderna på dom nu, så ska jag ta kort på pojkarna senare :)
Först ut är gammeldamen Skinner som blir 2 år i oktober. Hon börjar vara en lugn dam :)
Så :) bilder på pojkarna kommer sen,
Åh, vilka sötnosar du har! Och jag måste säga att den där Mimi är en riktig pudding.
Har Mei och Mimi blivit bästisar än? :)
#15 Haha :) Japp dom är med varandra hela tiden mer eller mindre. Sen sekunden jag satte ihop dom :P
Åh, vad härligt!
Hönsmamma som jag är drar en lättnadens suck. 
Japp :) Haha jo. Men trodde inte det skulle bli nå problem när dom är så små. Dom har fått träffa dom andra lite också, och det har gått superbra.
Var lite fundersam över hur Skinner skulle reagera eftersom hon var lite väl hård mot dom andra när dom kom hit. Dock var dom lite äldre då och hon hade ju just kommit hem igen efter det där dåliga hemmet jag hade omplacerat mina flickor till så det kan säkert ha gjort en del..
Men hon är värsta snälla tanten haha. Chihiro började lukta en del på Mimi så Mimi började pipa och då var Skinner där och satte tassarna mot Chihiro så hon slutade ;P
Funderar om Skinner kanske gått och blivit en lugn alfa :)
Och både Mei och Mimi verkar avguda dom andra råttorna :P Och har även försökt brottas med dom ;)
Skinner verkade t.o.m låta dom vinna :P
Sen blev det mys mellan Skinner och småttingarna också.
#22 Härligt men en gammal hederlig Siamese. 
Ät Laban och Lex möjligvis syskon med mina Lynx och Leona?
#25 Japp :) tror jag då. Katoz L-kull.
#26 Ja precis! Lynx e så himla lik Laban så det inte är klokt!
#27 Jaså :) släng gärna in en bild :)
#28 Jag tar en färsk med en gång! :D
Ja dom är lika varann :) sötisen!
#22 Snygg som attan. Har du ställt ut honom någon gång?
#41 Nope inte det. Han får vara snygg här hemma :P
Nämen han är inte alltid lätthanterad och varit dominant mot andra råttor så har väl som inte ens tänkt tanken.
#42 haha… *känner igen* det har alltid gått troll i snygga siameser…
Haha jaså. Men han börjar förvandlas till en lugn mysgubbe i alla fall :P
#47 Fin gubbilubb!
#55 Vilken hemskt söt råtta du har :)
Åhh, jag älskar gammelgubbar! De är ju så underbart goa och mjuka.. å Lex, what a beauty!!! Älskar mörka snygga siameser *dregla*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#57 mm :) du kanske skulle kidnappa han ;P om han inte vore lite dominant av sig förstås haha.
Hehe näe då får det nog vara. Jag vill ju inte hamna på rygg, oavsett hur snygg han är *fniss*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Haha ;P
#56. Tack så mycket! Skulle hälsa henne om jag kunde, hon finns tyvärr inte med oss längre:(
Instagram @enzo.bordercollie & @mydoodl3s puss o Kram