uppfödare eller liknande?
i torsdags fick jag åka till veterinären med mina råtthonor, och det slutade med att jag bara kom hem med en :( den som vi fick avliva va gammal och hade för svagt immunförsvar för att kunna överleva :/
nu är min råtta som jag har kvar deprimerad och inte alls samma råtta som när hon hade sällskap, söker därför efter en ny råtta till henne. Kön spelar ingen roll då hon är kastrerad.
bor i sthlm / haninge och skulle vara super tacksam om någon har en råtta till salu eller vet någon bra uppfödare som faktiskt uppdaterar sin sida ^^,
Katoz bor ju i alla fall i Haninge, kolla med henne :)
tack! :)
Har själv en från henne, underbar liten kille! :D
hehe vad gulligt! :D har du någon hemsida till henne? :)
// Fawo (;
Har också en hona från henne som är helt underbar, rekomenderar henne :)
// Lise
When nothing goes right, go left!
Jag vet att ladugårdens har kullar just nu som är leveransklara. Du skulle ju kunna ringa och höra om det finns några små kvar att tinga. (:
I så fall skulle du ju snabbt kunna få hem sällskap till dig tjej menar jag…
Om inte annat får du ju mer att välja på ;)
har haft 2 hanar av katoz, väldigt fina o trevliga djur :)
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
Jag är mer intresserad av en lite äldre råtta helst inte unge :)
9# håll koll i blocket-tråden :)
Råtthjälpen kanske?
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
Lycka till :)
NVarför inte hjälpa en av herrarna från djuraffären som skulle avlivas? Finns en tråd som heter typ " någon som kan rädda några råttor". Det var akut nya hem annars skall dom som sagt avlivas! Lycka till :-)

#12, TS har en hona, så hon föredrar nog honsällskap. :)
#13 Fast hon skrev faktiskt att kön inte spelade roll då hennes var kastrerad , annars hade det nog blivit livat i holken ;-) men om det finns en hona att tillgå så är nog det bästa sällskapet!
XD Tråden är från februari, skulle tippa på att den inte är aktuell längre ;)

#15, det däremot missade jag helt. ;)
Och även datumet på tråden, haha!
Ops datumet missade jag oxå………he he men men som försvar var den faktiskt uppe bland de nya inläggen :-p
)