Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1028 ggr
CaptainBalls
0

Söt kille söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min kille söker nu ett nytt hem då jag blivit allergisk. Han bor just nu ensam då han vän blev tvungen att avlivas pga hjärn tumör.

Murphy har aldrig varit aggresiv, han älskar att vara med och sitta på axeln men är en liten buse som har ett stort hjärta för smycken!!

Jag säljer honom pga allergi och absolut inget annat. Tänker inte sälja honom till vem som hälst så jag hoppas någon råttintresserad här kan tänka sig att ta över honom.

Det som ingår är 2 stora burar som jag dock är ihoppsatta till en stor. Men dessa kan monteras ner och vara enskilda. Dem kostade mig i nypris 695kr styck. Hyllplan i galler, ingår även hängmatta,rör,fleecefiltar, mat som är kvar vid köp.

En liten hamsterbur följer med, denna har plastbotten och galler runt om.
Samt små rör till råttbebisar eller hamster följer med. Denna kostade mig 450kr ny.

Allt är frecht och i bra skick.

Murphy tycker inte om att bada/tvättas men är van att bli badad samt att få klona klippta

• födelsedatum: 11,12 -2011
  • färg, teckning o hårlag: Släthårig, black striped roan.
  • kön: Hane
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): vet ej
  • faderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej
  • moderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Jag har blivit allergisk och har inte tiden.
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Svårt att säga hur han beter sig i flock nu då han bott själv ett tag. Snäll och älskar att vara med. Aldrig bitits och är helt underbar enligt mig.
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 1500kr
  • ort där råttan/råttorna finns: Kopparberg, örebro län
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): 0727047498 , CaptainBalls@live.se
  • Om annonsen ska vara låst eller ej: ej låst
CaptainBalls
3

Murphy med en vän, dem kröp in i ett litet litet hamsterhus och mös.

Dock kom dem inte ut hahah så jag fick ta bort taket ^^

CaptainBalls
1

Murphy

CaptainBalls
2

Murphy till vänster och hans föredetta vän Lucifer till höger.

CaptainBalls
2

Murphys dotter Eva Eastwood =)

CaptainBalls
2

En utav Murphys söner. Roffe ruff.

CaptainBalls
0

Han kanske inte är den bästa avelshanen, han kanske inte har stamtavla… men snälla han är värld att få ett bättre liv.

[1UpShroomish]
1

1500:-? Du menar 150:-?

För övrigt en väldigt fin liten kille :)

CaptainBalls
1

Jag har satt 1500kr med tanke på burarna som följer med som är i riktigt bra kvaite och så gott som nya. Det är liksom två stora burar som kostar 695 kr styck och sen en liten på 450 kr

Så det är inte så dyrt med tanke på tillbehöret.

Har även visat sig att en reptilägare hört av sig och nej jag tar inte den chansen tyvärr. Tar då hellre högre pris =)

Tack :D

Leinie
2

Det går inte bara att få köpa Murphy utan burar? :) Har en råtthane hemma som nyligen blev ensam så letar efter en ny kompis till honom. Men har redan en bur och får inte plats för någon mer eller större än den jag redan har tyvärr :)

CaptainBalls
0

Oj har glömt att tagit bort detta meddelande, Murphy har fått en konstig knöl på magen, det är troligtvis en varböld men vill inte sälja honom.

Blev så ledsen när jag trode det var en tumör först så jag kommer aldrig kunna bli av med honom och vill inte sälja en kanske "sjuk" råtta.

Mvh Emma.

Leinie
0

Aha okej vad tråkigt :/ Men jag förstår. Hoppas att han blir bättre.

Mvh Linda