Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 900 ggr
lothus1
0

Jättebillig voljär!!!

Finns i Solna Stockholm

http://www.blocket.se/vi/17001667.htm?ca=11_s

Hej, hopp Räcka ut tungan

LeTigre
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skärmdump:

http://rattor.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=2b8062a6-4785-4053-9d1d-be6b921d3e88&Filename=Bild%203.png

Stephanie
0

Så fasligt billig tyckte inte jag att den var. Räcka ut tungan Dom där brukar ligga i den prisklassen.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

lothus1
0

Okej!

Men den verkar ju grymt fräsch. Ser ju ny ut Skrattande

Babbett
0

Jag vet en som har/hade? en sån som tyckte den var svårstädat pga. luckornas storlek och plassering.

Vad gäller luckornas storlek och plassering så ser jag ofta fågelburar som annonseras som råttburar och luckorna är så små att man knappt kan få en vuxen råtta ut och in!

(vad nu det hade med den här tråden att göra :-P)

hus-musen
0

en sån där har jag, skitlätt att städa o möblera=) min har stoora luckor så man kommer åt överallt, o så är den ihopvikbar!!

Qui dormit, non peccat

Keno
0

Kan man ta bort taket på den? det ser lite ut så..

hus-musen
0

jaopp taket kan man ta bort

Qui dormit, non peccat

Keno
0

ah just det. det måste man väll nästan kunna om man kan fälla ihop den haha :P

hus-musen
0

haha jo de underlättar!! tycker taket är skitbra eftersom det är i plåt, så man kan borra hål som man vill, och man kan förvara saker på det! de går liksom inte lika bra på ett gallertak när man har klätterråttor

Qui dormit, non peccat

KickanW
0

Jag har en sån… Den är jättebra förutom just de få och små luckorna och deras placering.

Myrstugan
0

Det är en helt ok bur, jag har en som sidorna 1,2,3 sitter ihop med buntband, sida fyra sitter bara buntbanden som gångjärnet på en dörr. Piggarna nertill är avsågade och man låser buren med 5 karbinhakar. Bara att lyfta på taket och öppna hela sidan vid städning. Lätt att modifera svårstädat till lättstädat.

Myrstugan
0

Tycker man buren blir ranlig går det att sätta en hylla mellan sida 1 och tre som stabiliserar.

[Ratass]
0

tråden är från 2008 ;)

Zakaraa
0

Tråden är dock från 2008 så jag tvivlar starkt på att buren ens finns kvar :P

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Myrstugan
0

Såg det men tänkte att kanske flera vill veta hur man kan fixa till burmodellen. ;)