ÄNTLIGEN KLAR MED BUREN :D
Nu är jag änligen klar med buren! Föst så hade jag tänkt bygga en själv, men sen tyckte jag det blev för jobbigt med att lacka och så. Så jag letade jätte länge på blocket efter en bur som var bra och nära. Och sen hittade jag en bur som såldes med råttor oxå men när råttorna blev sålda så kunde jag köpa buren. Den var lackad och spacklad i alla glipor. Men sen när mamma och jag åkte och skulle hämta buren en timme bort så fick den inte plats i bilen :P så vi fick åka tillbaka sen med en större bil, men det gick fortarande inte att stänga bakluckan:( så vi fick ta rep. Några dagar senare så åkte jag till ikea och köpte lite grejer. Jag gick oxå in på rusta och köpte en filt och cupcake vaxduk. Med vaxduken klädde jag in en trä bit och som hyllplan för den andra var inte lackad och luktade;) Men nu är jag änligen klar!!!!!!!!!1 Gjode nästan allt igår efter skolan! så roligt! Men en liten fråga, tycker ni att det räcker med den lila toa lådan eller ska jag köpa en till och ha under blaken hyllan? Säg gärna om ni tycker jag ska ändra något elr någon lösning som funkar bättre.
Burens mått är 112 längd 34 djup 84 höjd
Jättefin ju! Toalådan borde väl räcka om dom är toatränade?
Ja hoppas det annars köper jag en till;)
Vad mysigt det ser ut :D