"Galet" burbygge - Youtube
Här har ni hemmabyggare som gillar rock lite inspiration 
För mig var det där bara rörigt :O
Kunde inte se så mycket alls av själva Buren, för mig såg det mer ut som en bylla med lådor i, haha.
Men roligt att folk bygger eget :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Ja det var väldigt rörigt, kändes inte som att det faktiskt inte var så mycket yta att röra sig på alls, för alla grejerna.
Jag har aldrig sett något liknande bara, så tänkte att det kan vara kul att lägga ut det :)
Fräckt och jäkligt snyggt, men jag skulle inte palla att sköta den.
Såg att dennes råttor inte spenderade så mycket tid i buren, då blir det givetvis lite lättare..
#3 vad jag förstod så hade hon något slags system för att hålla det rent på enklast sätt.
men ja, att råttorna mestandel lever utanför underlättar ju massor.
Rätt häftigt faktiskt. Varför inte inreda som man själv skulle vilja ha sitt hus lixom men det är ju inte så mycket springutrymme för dem.
Jag tänker till mig själv, jag vill gärna ha lite extra tomma utrymmen som man kan gå på och ganska sparsamt på väggar osv. Lite egyptiskt och lite indiskt blandat och jag kommer göra så i råttornas kar oxå. Men ska försöka låta botten vara så tom som möjligt för springlekar och så bygga uppåt med massa hängmattor och annat.
Skåpet jag ska använda har ena sidan FULL med små låga uttagbara lådor så jag kommer använda sådana lådor som hyllplan så att säga.
Dock kommer det bli svårt att täta kanterna ordentligt så jag får se hur det blir efter ett tag ;-)
Det där med tavlor o foton däri på bakväggen. Ja varför inte egentligen? Det gillade jag och jag ÄLSKADE blinget på utsidan ;-) Jag är ju en blingnörd och älskar allt som glittrar och spets osv ;-)
Jag fick massa inspiration till mitt bygge! Tack för länken!
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se
#5 Vad kul att du blev inspirerad. lycka till med byggandet!