Söker tassavtryck av råtta :)
Hej!
Jag ska tatuera in råttassar på ena axeln, och jag undrar om det är någon som vill "låna ut" avtryck?
Det är en minnestatuering av mina små korvar som avlivades för en månad sedan. Och jag har inte ens några bra bilder på deras tassar :/
Jag har sett flera här på iFokus som har gjort och jag skulle bli väldigt glad om någon skulle vilja låna mig sina avtryck
Självklart ska jag låta tatueraren pilla lite med det så att det inte blir exakt likadana.
Jag skulle verkligen uppskatta det! Tack på förhand :)
Vilken fin sak, tass!
letar också efter råttassar så tass!
Jag vill gärna ha lov av ägaren till avtrycken att använda materialet. Det känns lite fel att "sno" någons tassavtryck från deras pälskling :)
Men tack ändå!
#3 men wow wilken snygg tatuering!!! 
Jag tror det ska finnas en tråd här med tatueringar (minns inte om jag ens har en bild på min där i xD) Du kan ju söka efter den så hittar du nog en massa tassar och kan fråga dem :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#3 OMG vad tuff!!
#9 eller hur! kärlek vid första ögonkastet !
#7 Åh, tack! Perfekt! 
#8 Fick en länk till jättebra bilder av mikeiko! :D

#3, gjorde en väldigt lik för ett par veckor sedan, med den där som inspiration. :>
#12 bild! :D

#12, ska in och fixa till lite detaljer om nån timme. Den gjordes på frihand sist nämligen, så hoppade över det vi inte vad helt 100 med. ;) Sen kan ja ta bild :>