Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 842 ggr
dyoxide
0

OT - (S) Massor av piercingar

Tänkte lägga ut länken till min säljtråd på Bodyart iFokus här också, tänkte eftersom jag sett att många är piercade här. Hoppas det är ok? Annars får någon admin ta bort/låsa tråden :)

http://bodyart.ifokus.se/discussions/508d9acbd3b4fd2ab0005119-s-massor-av-piercingar?discussions-1

nettipletti
0

F-låt dum fråga, men vad är OT??

Cederin
0

OT = Off topic, Irrelevant för ämnet/forumet :)

Medarbetare på Naglar och Hår

dyoxide
0

Awww, här trodde jag att nån som va intreserad hade svarat, men icke :( Ingen dum fråga #1, tog ett tag innan jag fattade också :D bra att fråga ju

saxxy
0

Det var snygga piercingar men trivs med de jag har redan :)

//Sanna Sohlman

dyoxide
0

#4 Tackar :) om du skulle ångra dig/vara sugen på nåt nytt så säljer jag piercings som hobby, alltså det jag har här är en bråkdel av vad jag har i sortimentet som jag kan beställa in. Designar och gör även egna navelpiercingar :)

saxxy
0

Nice! :)
Har inte navelpiercing just nu, var tvungen att ta ur den för den var för ytlig. Men har tänkt göra om den snart.

//Sanna Sohlman

dyoxide
0

#6 Åh, segt när sånt händer… Hoppas den andra blir bra i så fall :)

saxxy
0

Yes, har fått värsta ärret men hoppas det går bra sen när jag gör om det :)

//Sanna Sohlman

[Taxie]
0

Fina piercingar! :) Själv har jag hål i näsan, sidan av läppen (har haft snakebites) 2 töjningar 6mm i öronen, två vanliga hål, bredvid töjningarna, ett hål i brosket högt upp på örat. Funderar även på navelpiercing när jag blir 18 år om ca 5 månader :D

dyoxide
1

#9 Visst är dom, nu saknas bara nån som vill köpa dom D:

Hittills har ju jag bara en i naveln , en 8mm töjning, ett vanligt hål i andra örat (ska ta fler snart så jag kan ha vanliga örhängen igen xD) och en industrial :3