Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 543 ggr
Fridborg
0

(S) Lore söker hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

födelsedatum 11-11-17* färg, teckning o hårlag Burmese dumbo slät

• kön Hane
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)
  • faderns namn, födelsedatum, vikt Edvin, vet ej, vet ej
  • moderns namn, födelsedatum, vikt Best of joy, vet ej, vet ej
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning Lore (Ringo från Katoz R-kull) behöver bli ensamråtta. Han har tidigare visat överdominans och klarar inte av doften av honor. Han klarar heller inte av introducering med bebisar och är elak mot sina burkamrater. Han har bitit mig, men i samband med aggression mot andra råttor.
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc Han är stundtals mycket gosig mot mig, kontaktsökande och lugn på det sättet att han sover mycket, springer inte runt och upptäcker så mycket. I flocken är han överdominant alfahane, klarar inte introduceringar speciellt bra, inte heller med bebisar.
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb 100 kr (eller enl. överrenskommelse vid rätt hem) och reggad. (Kan interegnr i huvudet).
  • ort där råttan/råttorna finns Västerort Sthlm. Kan transportera i tunnelbanenätet men helst inte till andra sidan stan då jag är väldigt åksjuk.
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) PM är lättast där man även kan få tel-nr men annars är mailen: fridawahlsten@hotmail.com
  • Om annonsen ska vara låst eller ej Ej låst

Övrigt: Katoz vill inte ha tillbaka honom eftersom hon har barn och andra råttor. Jag har helt okej ekonomi men känner inte för att lägga ut pengar på kastrering om den inte fungerar.

Trots sitt vackra utseende och bra stam skall han INTE gå i avel på något sätt och vis. Dettta är en förutsättning i omplaceringen.

MillieoMolly
0

Vart finns han? :)

Kram från mig och alla djuren ☺

Fridborg
0

#1 I Västerort, dvs Hässelby i Stockholm :)

MillieoMolly
0

Pris? :)

Fridborg
0

#3 All info du behöver om honom finns i annonsen ;)

MillieoMolly
0

Okejj, ska prata med familjen lite bara :)

Fridborg
0

#5 Han är ingen bra första råtta. Man måste kunna läsa råttspråk ganska bra då han ibland inte visar så himla bra när han är sur, definitivt ingen familjeråtta.

MillieoMolly
0

okej, då hoppar jag. :/

Fridborg
1

#7 Det är bra, men det finns massvis med snälla bra första råttor här inne på forumet, men då är det två st som gäller, man får bara ha en om den verkligen inte går ihop med andra :)

123fyra
0

Men gud va söt!