Etikett: annonsering
Läst 528 ggr
0
2 underbara pojkar måste bort
- Födelsedatum: Vet ej exakt datum men mellan 1-10/5 - 2012
- Färgteckning: Båda är black variegated
- Kön: Hanar
- Kullstorlek: Vet ej
- Faderns namn: ?
- Moderns namn: ?
- Anledning till omplasering: Jag har inte längre den tiden ge dem och den uppmerksamheten och aktiveringen som de förtlänar. Då skolan tar för mycket tid.
- Hur råttorna är: Båda råttorna är pigga, glada, friska och äter /driker som de ska. De är cirka 6 månader gamla. De är bröder och har varit tillsammans sedan fördsel och det har fungerat bra. De älskar att sitta på axeln, sova i luvan och vara utanför buren och springa fritt. De är vana katt.
- Buren: Pojkarna bor i en Jenny bur ( L 80 B 50 H 79) som jag köpte ny från zooplus.dk under sommarna. Den är i mycket bra skick, den är lättstädad och smidig.
- Pris: 600 kr och då ingår buren, diverse inredning och en nästan full 80 liters säck med alspån. Buren måste absolut inte säljas tillsammans med råttorna om men inte vill, men råttorna ska säljas först om så är fallet.
- Råttorna finns i: Värmland i Grums
- Kontakt: Här på iFokus, annars min mail i första hand vicci7789@gmail.com , i andrahand på mobilen 0703632259
Det är 2 underbara råttpojkar, jag önskar att de kommer till någon som verkligen har tid att leka, kela, pyssla, aktivera, ge dem en bra kost och har roligt med dem.
0
Fina killar, hoppas du hittar ett bra hem till dom :)
// Evelina
0
Tack, det hoppas jag också :)