Månadens råtta November!
Ny månad och ny tävling!
Tema: Vänskap! (Tack DuBetMig för tematipset!)
(Bilden ska innehålla något inom detta tema.)Bilderna får inte diskuteras i denna tråd! ENDAST tävlingsbidrag får postas här!
Bilden måste vara i formatet 800 x 600 pixlar. Nu gäller inte de hårda reglera längre, men är en bild alldeles för liten kommer den med ändå, det är deltagarens ansvar att skicka in rätt bild.

Tävlingen pågår fram till 18:00 den 24:de varje månad. Då avslutas tävlingen och försöker posta en röstningstråd inom 24 timmar.
Råttan som röstas fram som vinnare blir den kommande månadens råtta, och bilden publiceras på RiFs framsida. I slutet av året röstar vi också fram årets råtta.
Lycka till! 
Är formatet fel, tar jag gärna en annan bild.
Bilden var kanske för liten :S
#19 Då blir den för liten sedan i kollaget, men har du en annan bild du vill lägga upp får du byta
#20 Har ingen annan bild just nu. Så ni får ta bort min bild om ni vill. Så är jag med nästa gång ^^
När börjar röstningstråden? :)
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
#22 Det står i beskrivningen högst upp
#23: hah jag som läst gång på gång. men det har du rätt i x)
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
Såg att min bild är waaaaay to big så ska jag skicka om den i rätt format? :O
Ändrar storlek på IamNinjaBoys bild och lägger in den här så att hon har en chans för tävlingen :)
Besök gärna Wamrats uppfödning på FB!
Info:
Pga jobb kommer tråden idag att stängas 16.45! Kollage och bildtråd kommer upp innan 25/10 kl 18.00 så fort jag får tid!