Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 685 ggr
bossan1
0

Hanar söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej har två killar på ca ett halvår som har bott hos mig i tre veckor nu men dom båda biter både mig och min son. Hade jag varit ensam hade jag behållt dom och jobbat med dom men kan inte då dom även biter min 4 åriga son. dom är uppfödda hos privat person men har dom sista månaderna bott i en zoo butik. Dom garanterade mig att dom inte bets men men det kan jag ju säga att det gör dom.. Har fått rådet att avliva dom men då jag är helt säker på att dom skulle kunna bli helt underbara bara man hanterar dom mer och ger dom tid så letar jag heldre efter ett nytt hem åt dom..

Så därför lägger jag ut en intressekoll här där jag vet att det finns många rått ägare.

Fridborg
0

Detta ska en säljes/omplaceringsannons innehålla;

• födelsedatum
  • färg, teckning o hårlag
  • kön
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)
  • faderns namn, födelsedatum, vikt
  • moderns namn, födelsedatum, vikt
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb
  • ort där råttan/råttorna finns
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus)
  • Om annonsen ska vara låst eller ej

Har du ej alla fakta så fyll endast i vet ej på dessa punkter.

bossan1
2

Födelsedatum  30 maj 2012

Färg, teckning o hårlag  den ena är brun med vit mage och den andra är vit och svart.

Kullstorlek vid födsel o vid avvänjning. Vet ej

Faderns namn, födelsedatum vikt. Vet ej

Moderns namn, födelsedatum vikt. Vet ej

Syfte med parning el om det är omplacering anledning. omplaceras pga att de bits

Omplacering-hur råttorna är i karantän i flocj etc. dom bor tillsamman är bröder finns inga andra råttor i hemmet endast en katt.

pris om råttorna är reg i SRS eller annan klubb. Ej reggade ser heldre att dom kommer till ett bra hem än tänker på pris.

ort där råttorna finns. Skene ungefär mellan borås och göteborg.

Telnr,epost och alternativa kontaktsätt. bossan1@hotmail.com

Om annonsen ska vara låst eller ej. Helst inte låst

bossan1
4

Hej ni kan ta bort eller låsa tråden då jag har jobbat med råttorna på kvällstid då min son sovit så börjar dom bli lite tamare :))) Fick till och med ha den ena i min tröja utan att bli biten :))

Inlägget är låst för nya kommentarer