Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 503 ggr
chade
0

OT: skräckfilms-sugen

ujuj nu är jag inne i en sån skräckfilmsperiod igen. Det känns som att jag sett alla filmer, men det vet jag ju att jag verkligen inte har Flört

har kollat lite inne på film iFokus och googlat runt lite, men fastnar inte riktigt för något. Så tänkte om det finns någon som har bra förslag här inne istället :)

Jag söker INTE efter massa blod som sprutar och folk som blir uppsprättade osv, sånt intresserar inte mig ett dugg. Inte läskigt, bara väldigt osmakligt Tungan ute Hellre lite psykiska filmer, med lite spöken/ monster/aliens. Vad som, så länge det inte är för mycket blodigt som typ saw och hostel.

Tack på förhand!

Små stjärnor lyser också i mörkret.

darkness
1

har du sett the woman in black?

Jag är ju hopplös när jag ser på filmer för jag förväntar min när något hemskt ska hända så jag skvätter ju inte till när något händer Obestämd

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Cederin
0

Kanske inte en skräckfilm, men The Knowing tycker jag var sjukt obehaglig! Men den var bra :)

Medarbetare på Naglar och Hår

deeremf
0

unborn är ju ganska psykisk

deeremf
0

eller vad med Evil Dead :D

Huldan
2

Black swan!
Kommer aldrigaldrigaldrig se den igen. Så jävla läskig. Väldigt psykisk, lite blod. Men det läskiga är allt som trassalr ihop hjärnan när man ser den. Riktigt bra film, vacker och skrämmande.

chade
0

Woman in black och unborn har jag sett, dom var lite sådär. Men fungerade att titta på i alla fall :)

Min pojkvän har sett resten av filmerna ni sagt, och han vill gärna inte titta på något nytt :P

EDIT: Han VILL titta på ngåot nytt rättare sagt haha!

Små stjärnor lyser också i mörkret.

deeremf
0

Lost Boys

The eye (japanska versionen är bättre än en amerikanska)

mikeiko
0

Cabin in the woods?

Allamej
0

Wrong turn, The hills have eyes, Cabin fever, Hellraiser, några som bara hoppade fram, god natt.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

deeremf
0

Filmer från Masters Of Horrors serien?

Alltså filmserie.