Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 556 ggr
[Aremea]
0

Inaktiva råttsidor

Nu var det ett bra tag sedan jag var speciellt aktiv i råttvärlden, men nu är mina tre damer 1,5 år och det börjar bli dags att leta uppfödare till föryngringen.

Men alla de gamla sidorna är ju inaktiva? Inga annonser på SRS, knappt en enda på r8forumet eller ratpower… Hur hittar jag kontaktuppgifter till uppfödare? Finns det ens sammanställning med seriösa (gärna nån typ av kvalitetskontroll) uppfödare?

Hur sjutton ska jag kunna hitta två nya familjemedlemmar?

/Aremea

hus-musen
2

Har du tittat på uppfödarlistan som finns här? Den ligger under allt du behöver veta om rif, nålad tråd.

Qui dormit, non peccat

Varghund88
1

Jag hade hört av mig till uppfödarna ändå om jag vore du. De flesta verkar ha väldigt ouppdaterade hemsidor men om man hör av sig och frågar vad de har osv så brukar det visa sig att de kanske inte är så inaktiva som de verkar. (: Annars brukar de i alla fall veta vem man annars kan höra av sig till (;

mikeiko
0

RiF is the place to be ;D

Förutom att vi är ett aktivt forum så trillar det in både bebis- och omplaceringsannonser mest hela tiden. Letar du efter något specifikt (geografisk ort eller liknande) så är det bara att fråga på!

Lancia
0

Ja, vad är du ute efter? :)

Grodan
0

Finns också många uppfödare med uppdaterade hemsidor. Sedan finns uppfödarlistor här och även på r8wikiSkrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️