Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 487 ggr
[MittNamn]
1

(s) dokumentförstörare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte att någon här inne var intresserad av att köpa min dokumentförstörare, jag har använt den till att strimla tidningspapper som jag använde som strö till mina råttor. Nu har inte jag några djur som behöver strö så denna står och dammar. Den funkar utmärkt, det har aldrig varit stopp eller fastnat nått i den.

Den kostade 500kr på clas ohlsson när jag köpte den, men den verkar inte finnas kvar där längre, har tänkt mig 250kr för den.

Den finns i Örebro vid universitetet. :)

[MittNamn]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en bild på "ströet"

dyoxide
0

Åh! Jag kan vara intresserad!

Gahich
1

Gud va smidigt! att man inte tänkt på de förut, så många timmar som jag ängat till att klippa remsor av tidningspapper, haha Glad

[MittNamn]
0

Du/ni som är intresserade kan ju slänga iväg ett sms till 0703456723, jag missar alltid samtal så sms är bättre. så kan vi komma fram till nått den vägen, jag är väldigt sällan inne på iFokus längre.

Fjordell
0

Kan ju vara bra att tillägga att den är lämplig för papper som högst i A4 format. :)

Hur hög kapacitet har den? (Hur många papper åt gången)

[MittNamn]
0

jag har det inte i huvet, med det brukar funka att öppna en standardtjock tidning på mitten och sedan riva av den en gång på långsidan (om ni fattar). det funkar utmärkt att få ner i maskinen.