Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 613 ggr
Rwawr
0

[S] Två syskon honor till salu

• Halloj! Jag har två fina tjejer som söker ett nytt hem. De är syskon och har bott tillsammans sedan födseln. Köpte dem av en bekant så vet inte exakt information.. De är väldigt nyfikna och pigga! Mejla gärna om du är intresserad, skulle vilja att de får ett nytt hem så fort som möjligt. Mejla vid ev frågor.

• födelsedatum: Mitten på Juni 2012

• färg, teckning o hårlag: Black roan (Tror jag? dålig på vad teckningar heter)

• kön: Honor

• kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) : ca 13-15 st

• faderns namn, födelsedatum, vikt vet ej

• moderns namn, födelsedatum, vikt vet ej

• syfte med parningen el om det är omplacering, anledning Jag har inte tid längre med så många råttor, och då vill jag att dessa två ska få komma till ett hem där de har mer tid fö flickorna.

• omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc Fungerar syveränt, locken är just nu på 4 st ink dessa två.

• pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb Diskuteras.

• ort där råttan/råttorna finns Haninge / Stockholm

• telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) Encicci@live.se

• Om annonsen ska vara låst eller ej: Spela ingen roll

Nevina
0

Det blir nog lättare att hitta nya hem till råttorna om du lägger upp bilder på dem. Glad

Rwawr
0

#1 : Jo det är sant. De är dock så energiska att de inte vill fastna på bild. Ska se om jag kan hitta någon någorlunda bra.

Lamina
1

Filma dom då? Oskyldig

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Rwawr
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ena honan.
Har dock blivit nästan helt vit nu den senaste månaden.
(Bilden togs när de nyligen flyttat in)

Rwawr
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Andra tjejen.
Båda honorna var nästan identiska med varandra när de flyttade hit. Med små undantag. Den ena har som sagt blivit ljusare och är nästan vit.

Ska försöka ta nya bilder.

Rwawr
0

#3 Haha! Bra ide!

[1UpShroomish]
2

Inte för att verka otrevlig men jag undrar varför buren på bilen är så skitig.

Rwawr
0

#7 Den är inte skitig… Rensar och tvättar hela burarna minst en gång i veckan eftersom de är 4 st just nu.

[1UpShroomish]
0

Jo på bild #4 ser man jue tydligt lager av skit

Rwawr
0

#9 Haha okej? Det ser då inte jag. Burbottnen är brun så.

[1UpShroomish]
2

Man ser att det är helt nerpissat och uppe vid kanten så är det ett lager med skit.

Rwawr
0

#11 Okej. Men som sagt burarna rensas och tvättas minst en gång i veckan.

Melissa V
1

#11 det där kan hända på en vecka, hade ett par riktigt lortgrisar för inte allt för länge sen som gjorde buren till en svinstia på 2-3 dagar, fick städa varannan dag för folk inte skulle tro man struntade i städningen, sket och kissade överallt *suck* På den punkten saknar man dom inte :D

hur som haver, hoppas du hittar bra hem, de ser ju riktigt supersöta ut :)

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

chade
2

#11 Det kan vara deras toahörna med, Mina hanar som jag hade brukade alltid bajsa och kissa  från översta hyllplanet, och då såg det ut så efter några dagar när det ramlade/rann ner.

Tycker för övrigt att det var en onödig kommentar, det är en säljestråd. Inte en tråd där man ska kommentera om hur ''dåligt'' man städar buren.

Små stjärnor lyser också i mörkret.

[1UpShroomish]
0

Som sagt var så skrev jag det inte för avv vara otrevlig, bara undrade.