Råttvakt över semestern
Hej!
Jag kan gärna passa era råttor över semestern. Jag bor på landet i Mjölby och nu i sommar kan de få vara ute mycket, dock inte för mycket i solen. Jag har inga egna pga. inte hittat bra uppfödare som har till salu, så det här skulle vara mycket roligt för mig.. Men jag har haft marsvin och hamstrar förut. Min mamma är veterinär, så hon kan också mycket om dem. Jag har läst om dem sen i början av april, och har en kompis i en bit härifrån som har råttor, hon tycker att jag tog hand om dem bra. Har också lånat en pärm av henne fullt med råttinfo, och har läst klart den nu :)
Så om ni behöver råttvakt är det bara att säga till..!
// Nellie

Även om ni bor en bit ifrån, kan vi kanske hämta dem eller ordna transport..

åhh…vars ligger mjölby?? är det nära umeå? elr västerbotten??
verkligen roligt att du gör det där..hade själv tänkt på att göra sammma sak fast med hundar…har två råttor och en hund, hoppas det går bra

Mjölby ligger i östergötland, alltså inte så nära Umeå..:)
Har också en hund, men önskar mig råttor :)

vad sorgligt! jag hade jättegärna låtit mina råttor bo hos dej på semestern om det hade legat närmare umeå…aja, hoppas att det går bra!

Tack, perlir8! Vad snäll du är
perlir8, Savannah bor i Umeå och jag i Lycksele så om råttvakt är nödvändigt så är det ju bara att fråga oss. :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor